Wat heb jij in je tweedehands R4 gevonden?

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Nando
Contacteer:

Bericht: # 59244Bericht Nando »

jbeekmann schreef:
Nando schreef:Helaas ben ik nog nooit zulke schatten tegen gekomen in mijn aanwinsten.. Wel had ik het idee dat mijn Belgje als frietkot gebruikt was en het heeft me dagen gekost om al het vet overal te verwijderen.. Nu achteraf schijnt het vet van de dinitrol behandeling te zijn geweest :o
Auw.... dat heeft de vorige eigenaar nu juist zoveel geld gekost om erop te laten spuiten... :(
Hehe ja, maar in de gaten, kieren en openingen zit nog zat.. Volgens mij hadden ze gewoon wat overdreven met die plak rommel.. Zelfs de wanden en het plafond. Alles was sticky en vettig. En als daar stof enzo bij komt wordt dat echt een zooi.. en ik dacht Belg, dus frietvet .. :oops:

en vorige eigenaar was OCMW Hoeilaart.. (volgens mij soort sociale dienst in België)
http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wingnut

Bericht: # 59260Bericht Wingnut »

Kippengaas, een paar spanbandjes, een schuursponsje, een radiateurventilator voor R4 GTL, een bobine, iets wat me wel bekend voor kwam maar niet kan identificeren ( je weet wel, zo'n "waar heb ik dat ook al weer in het boek zien staan") 5 liter potgrond en glasscherven van vermoedelijk de zijruiten en een remcylindertje. Oh ja, ook nog wat haarspeldjes, contactspray en een brok hout onder de radiateur. Dat is om de boel op maat te maken. Nu mijn cashflow weer positief is gaat er dus een nieuwe radiateur in met slangen, want ik heb de boel zien lekken bij de waterpomp en ik wil in 1 keer van het gezeik af zijn.
Wingnut

Bericht: # 59261Bericht Wingnut »

Nando schreef:
jbeekmann schreef:
Nando schreef:Helaas ben ik nog nooit zulke schatten tegen gekomen in mijn aanwinsten.. Wel had ik het idee dat mijn Belgje als frietkot gebruikt was en het heeft me dagen gekost om al het vet overal te verwijderen.. Nu achteraf schijnt het vet van de dinitrol behandeling te zijn geweest :o
Auw.... dat heeft de vorige eigenaar nu juist zoveel geld gekost om erop te laten spuiten... :(
Hehe ja, maar in de gaten, kieren en openingen zit nog zat.. Volgens mij hadden ze gewoon wat overdreven met die plak rommel.. Zelfs de wanden en het plafond. Alles was sticky en vettig. En als daar stof enzo bij komt wordt dat echt een zooi.. en ik dacht Belg, dus frietvet .. :oops:

en vorige eigenaar was OCMW Hoeilaart.. (volgens mij soort sociale dienst in België)
Een kennis van me heeft ooit een exploderend cola-blikje op de achterbank gehad. Plakt ook prima :D
jbeekmann

Bericht: # 59311Bericht jbeekmann »

Wingnut schreef: iets wat me wel bekend voor kwam maar niet kan identificeren ( je weet wel, zo'n "waar heb ik dat ook al weer in het boek zien staan")
Leukleukleuk! Op de foto!! Mogen wij ook meeraden!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
henk buwalda

gevonden voorwerpen

Bericht: # 59423Bericht henk buwalda »

een kwartje op het asbakje geplakt
een bordje met de tekst; BEMOEI JE ER NIET MEE ( zit nu in mandy haar auto geplakt :D )
een bijbel die had je ook hard nodig in deze auto :o
bij karin ;maar dat vertel ik niet verder hoor karin :oops:
verder dropjes (geen venco) en muntjes,snoepjes,een lange vinger, :D
(das beter dan lange tenen)
Daan

shotgun hulzen

Bericht: # 59516Bericht Daan »

een jaartje geleden toen ik met El Duce aan zijn belgische (legergroene) 4 aan het klussen was kwamen er een paar hulzen van een jachtgeweer tevoorschijn. Je weet wel van die rooie en groene waar hagel in hoort te zitten.
Waarschijnlijk heeft die vorige eigenaar al rijdende uit zijn vier met een dubbelloops op wildezwijnen gejaagd!
R4 Alpine 1985 *verkocht*
Saab 99 GL 1984 *weggegeven*
Mercedes Benz w115 240D 1972 *verkocht*
BMW R75/5 1970
Solex zwanenhals 1959
Norton 16H 1943
Tanja & Maus

Bericht: # 59518Bericht Tanja & Maus »

Recentelijk:

Een lelijke aap aan de spiegel, twee beschimmelde instructieboekjes, een horloge batterij, een nieuwe motorsteun :roll: en een sleepkabel? :D

Oh ja en iets meer gaten dan we in eerste instantie zagen! LOL
________4
Rik

Bericht: # 59520Bericht Rik »

maar de vraag was wat erin zat en niet wat niet meer in het viertje zat... dus die gaten rekenen we niet goed!

:lol:
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Wingnut

Bericht: # 59534Bericht Wingnut »

Laatst gewijzigd door Wingnut op ma jun 20, 2005 10:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Adriaan Dus
Contacteer:

Bericht: # 59535Bericht Adriaan Dus »

das dus de ruitenwissermotor.
ex lid nr 3602
GeenEendje
Contacteer:

Bericht: # 59536Bericht GeenEendje »

precies, sinds de laatste bijeenkomst in heumen weten wij dat dus..
omdat ie bij Sjannien in barnd stond onderweg.......
R4 TL Savane '88 en een Megane Estate 1.5 DCI FAP
http://www.ren4ult.net
Wingnut

Bericht: # 59538Bericht Wingnut »

Hoe kwam dat nou? Mijn ouders hebben ooit met een '70 R4-tje fikkende bedrading gehad. Daarna eigenlijk nooit meer last gehad met dat soort dingen. Wel 's-winters de accu leeg, maar dat was bij de latere R4 TL-en ook geen probleem meer.
Adriaan Dus
Contacteer:

Bericht: # 59541Bericht Adriaan Dus »

Ik vond een bijzonder mooie oude Renault sleutelring,
en heeele oudew olieblikken van elf enzo
ex lid nr 3602
otogazzi
Contacteer:

Bericht: # 63617Bericht otogazzi »

Drie woordenboekjes van Mobil. (Spaans, duits en frans).
Een kassa bon van de Deka markt, er is 22,90 uitgegeven (guldens)
Een parkeer bonnetje, er is betaald 50 cent, de datum is 19-06-1995.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Roel van Pinxten

Bericht: # 63633Bericht Roel van Pinxten »

50 cent parkeren :o Jah toen kon dat nog probeer dat nu maar eens minimaal moet er meestal al 1 euro in zo'n stomme paal :-?
Plaats reactie