Vandaag 2 gezien. Een witte TL in België, dat was in Kasterlee of daar ergens en een donkerrode F4 in de buurt van Balen. Er hing een briefje in de ruit dus was ik omgedraaid maar het was geen "te koop" wat erop stond dus ben ik maar weer verder gereden. Zag er wel netjes uit..
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
gisteren om half zes een zelfde kleur blauwe GTL achter A'dam CS met een man erin die mij niet zag. (hoe dat kan snap ik ook niet, je rijdt daar bijna klink-aan-klink)
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
vanmiddag op de N65 ter hoogte van Udenhout een grijze Volvo 850 met daarachter een 4tje op een trailer, zag er zeeeeer slecht uit qua koets en voor de rest zag ik het niet maar verwacht weinig goeds van de onderkant. Kleur was roestbruin maar hoorde ooit geel te zijn, aan de achterkant zat nog een stukje nummerplaathouder en hij leek uit Belgie te komen.
Volgende keer maar eens zorgen dat ik een cameraatje bij heb!
Vanavond een sjieke Mercedes 600 Pullman bekeken in Gent nabij het station Dampoort maar dat zal niemand interesseren. Maar ook een R4 Export gespot, een witte, op een pleintje bij de "Centrale".
Toppunt van arrogantie ? ..... Denken dat je op mij lijkt.
vanochtend op de hoek spoorlaan noordhoekring in Tilburg een rode R4GTL met een vriendelijke (dat leek mij tenminste) dame achter het stuur, kenteken LT-38-YF (denk ik)
ik was op de fiets en kon dus niet tuuteren, overigens zag ik zo snel geen clubsticker
Vandaag gezien aan het Frankenpad in Hendrik Ido Ambacht een witte vier met twee mannen erin Ze hebben bij de mijne staan kijken, dus ik ben ook gespot alleen niet gemeld
Zat overigens geen clubsticker op