R4F6GTX Automaat schreef:Niets zeggende reactie? Juist wel!. Je wilt het gewoon niet horen. Natrekken tussen de 1000 en 1500km plus beetje vet eraan. Jij doet alsof vet in zijn geheel uit den boze is. Dus niet na 20 minuten kop natrekken maar bij 1000+ km, zoals ik je ook al eerder gezegd heb. Ik heb nooit problemen meer als ik een koppakking ergens tussen gelegd heb. Jij blijkbaar wel, zie maar aan die BK66TN die je meerdere malen van een koppakking voorzien hebt en weer is het klote.
Geachte Heer P.
Naar aanleiding van uw reactie, hebben we reden om aan te nemen dat er iets erstig mis is met uw korte termijn geheugen, dan wel iets met uw iets minder korte, dus iets langere termijn geheugen.
Zoals in een eerder topic is terug te vinden, heb ik nog NOOIT 1 schroef en/of onderdeel van soortgelijke strekking, in of uit de BK-66-TN gedraaid.
Ter vervanging van een koppakking heb ik wel diverse schroeven en/of onderdelen van soortgelijke strekking in en uit FREEK gedraait.
Deze rijdt nog steeds, sinds deze operatie, zonder problemen vrolijk rond.
Eveneens krijgt u de hartelijke groeten van THEUNIS, die eveneens sinds een zelfde operatie weer vrolijk heen en weer tuft.
En zo zijn er nog wel een paar club-r4tjes te noemen, dan wel super-5jes, dan wel diverse renault diesels te noemen.
Dus heer P., beter uw huiswerk maken