gisteren op de 1e Brandenburgerweg in Bilthoven een mooie beige met chromen bumpers. (ik in de regen op de fiets met 2 kinderen dus aandacht trekken ho maar...)
Ik heb zondag een oranje met zwaaiend zwaailicht achter me aan gezien. Ook in Eindhoven zag ik een rooie GTL staan die er wel vaker staat; zal de volgende keer eens kijken hoe de straat heet.
Vandaag zag ik in d'n Belzjiek een witte F4 (zonder nummerborden) in een tuin staan maar kon daar niet stoppen.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Op een drukke weg, in de stromende regen, met een dikke vrachtwagen bijna op mijn achterbumper, een gesloten hek en niet veel zin om dan te stoppen, dus ben ik doorgereden.
Gisteren, 20 april, om 12.15 uur. een oranjese met zwaailicht op het dak, kon nog net een lichtseintje geven. Was t.h.v. Etten-Leur, op de snelweg Breda - Bergen op Zoom/Vlissingen/(Antwerpen).
Laat ik nou een half uur later om 12.45uur. een vaalrode zien rijden, komende uit de richting van de kunstacademie in Breda, dit t.h.v. aansluiting met de zuidelijke rondweg in Breda, afslag Centrum/Bavel.
Kan ik me voorstellen. Die oranje-met-zwaailicht die meestal ook nog aan staat zie ik ook vaak rijden; dan moet ik ook lachen, zeker om het figuur wat erin zit (ligt)