Hallo beste mensen, ik heb problemen met mijn accu, laten we zeggen dat hij stuk is.
Ik heb welllicht een simpele vraag. Waarom is het zo dat er in de r4 maar een soort accu past, of is dit een verkooppraatje van iemand die maar een accu in zijn assortiment heeft. In mijn optiek is een accu een accu, klaar. Tips voor een bepaalde accu, of moet ik toch op zoek naar dat ene model van EUR 70 ? Ben niet echt een kenner, maar wel een zeer trotse bezitter en berijder van een r4 uit 1986 (geel) regio EINDHOVEN (de gekste)
Boris, laat je nix wijs maken, al hang je er een mercedes accu in, het loopt altijd. Wel kan het zijn dat je accu binnen bepaalde afmetingen moet vallen omdat ie anders niet goed op het plaatje past. kijk ff in je instructieboekje, daar staat in hoeveel ampere uur hij moet leveren, en dan ga je gewoon naar een andere gast of een kwikfit en koopt daar zo'n accuutje voor pak em beet 45 euro en rijden maar.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Tip mijnerzijds: Koop altijd een nieuwe accu en ga niet liggen ouwehoeren met eoa oud ding. Als het budget het toe laat: Koop een die meer amperes per uur kan leveren dan strikt noodzakelijk is. (wees lief voor je viertje en geef hem/haar wat extra's...)