2 lekgestoken banden in Amersfoort

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
efsix

2 lekgestoken banden in Amersfoort

Bericht: # 54075Bericht efsix »

Daar sta je dan, kleinzoon geboren, in Amersfoort en je wilt weer naar Friesland. Na een nacht bliiven slapen kom je vanmorgen tot ontdekking een lekke band achter. O.K. kan gebeuren, maar dan zie je dat de andere ook lek is. Nader onderzoek blijkt dat er op de zijkant een afdruk zit van een messteek. Een reserve wiel heb je bij je maar 2 ?
Ik niet, dus nog een nacht overblijven hier en onze zoon komt morgen langs op kraam visite en neemt een wiel mee.Hopende dat de 2 andere niet vannacht lek gestoken worden.
Er heeft iemand een hekel aan dit type auto. Er stonden 20 auto's op een rij en alleen die van ons waren de banden lek.
Nog iemand met deze "grappen "ervaring ??
blije vier rijder
Jan-Geert
Contacteer:

Bericht: # 54099Bericht Jan-Geert »

lekker is dat , had vaak last van scheve spiegels en krassen over je 4 , maar dat is nu over , ff afkloppen ;)
berrievanmier
Contacteer:

Bericht: # 54101Bericht berrievanmier »

Knap balen!! Gelukkig zelf "alleen" maar krassen op een autootje gehad.
Tot 2 keer toe! Stond toen een bordje "te Koop" op. Miscchien hadden de bewoners uit die buurt een hekel aan handelaren of zo.
Ik hoop dat je nog wat banden in voorraad hebt?!
Gr. Berrie
Renault 4 1993 bye bye blauw-groen en een Twingo
schoapke

Bericht: # 54125Bericht schoapke »

twee afgetrapte spiegels was ook niet lekker naar huis rijden. verder alleen een inbraak. best koud zo zonder ruit in de achterdeur
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivo 4

Bericht: # 54161Bericht Ivo 4 »

Eerste werkdag na de zomervakantie. Lek gestoken achterband. De reserveband onder de auto was nog leeg van de terugreis uit Frankrijk. Er zat een deuk in velg.
Ben met de lekgestoken en leeggelopen band naar de garage om de hoek gegaan. Twee wielen in een kinderwagen!
Goedeband van de slechtevelg op de velg van de lekgestoken band gezet en opweg naar mijn werk.

Een troost er waren nog 5 lekke banden in de straat.

Ivo
Mooie rode R4L uit 1985 met twee kinderzitjes.
hankleinjan.nl

middenmoot

Bericht: # 54165Bericht hankleinjan.nl »

Oude doffe auto's en dure auto's worden meestal bekrast.
Auto's van het gros van de Nederlanders uit de middenmoot worden nooit bekrast of bespuugd.
:) Renault 4 TL 1983 205.000 km
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 54170Bericht Bruutmans »

Ik had er van de week een veeg met deuk in het achterscherm.
Echt wel van een winkelwagentje.
Niet dat ze ff een briefje erop leggen,nee hoor,zullen wel gedacht hebben "ach die ouwe frikandel dat maakt toch niet uit".

Ach ja,tot ze zelf een keertje iets hebben dan schreeuwen ze moord en brand natuurlijk,hahaha.
Helaas het blijft spijtig zo`n schade.Niks aan te doen,tenzij Paul zo`n systeem ontwikkelt voor winkelwagens i.p.v vogels,hehehe :wink:
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Plaats reactie