R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Ik kom bijna iedere morgen een 4 tegen op de rondweg bij Uden Zuid. Ik heb geen verstand van modellen en types dus dat kan ik niet zeggen. Het is een groen/blauwe 4, ik vind 'm erg mooi.
Sinds een paar dagen rij ik ook rond met mijn fel blauwe 4 met witte race strepen dus wie weet kom je me wel eens tegen!
Sinds een paar dagen rij ik ook rond met mijn fel blauwe 4 met witte race strepen dus wie weet kom je me wel eens tegen!
-
-
-
-
nee, ik was niet in domburg laatste donderdag
nee, ik heb geen beige GTL. Ik heb momenteel helemaal niks, maar dat komt hopelijk nog wel eens goed
en nee, ik heb geen briefje op de ruit van die fransman gedaan, want er zat ook niemand in. Ik heb al zorgen genoeg met m'n paarse F4, die al meerdere malen bijna in brand gestoken is, de zee in gereden is of diep begraven is in de brabantse Kempen. Mijn God....
nee, ik heb geen beige GTL. Ik heb momenteel helemaal niks, maar dat komt hopelijk nog wel eens goed
en nee, ik heb geen briefje op de ruit van die fransman gedaan, want er zat ook niemand in. Ik heb al zorgen genoeg met m'n paarse F4, die al meerdere malen bijna in brand gestoken is, de zee in gereden is of diep begraven is in de brabantse Kempen. Mijn God....

Volgens mij waren mijn wraakzuchtige fantasien toch een stuk creatiever op sommige momentenTom schreef:Ik heb al zorgen genoeg met m'n paarse F4, die al meerdere malen bijna in brand gestoken is, de zee in gereden is of diep begraven is in de brabantse Kempen. Mijn God....

Hoe dan ook heb ik vandaag een rijdende en vooral remmende paarse F4 gespot onder mn bibs. Liep ook een stuk pitteger dan de eerste keer dat ik er in tufte
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ik heb je nog niet gezien maar die 4 is dus van mij :peva_lucia schreef:Ik kom bijna iedere morgen een 4 tegen op de rondweg bij Uden Zuid. Ik heb geen verstand van modellen en types dus dat kan ik niet zeggen. Het is een groen/blauwe 4, ik vind 'm erg mooi.
Ik ga er iedere dag mee op en neer naar mijn stage in uden.
Vreemd een blauwe 4 met racestrepen moet toch wel opvallen...
... misschien toch eens wat beter kijken :p