advies

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
blue beauty
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 2:00 am
Locatie: Slochteren

Bericht: # 5245Bericht blue beauty »

Vertel me nu eens wat een klus het is on een chassis te vervangen???? Heb heel veel raad en goede tips nodig. Heb nog nooit aan een auto gesleutelt maar zit er wel over te denken om m'n 4tje goed te gaan aanpakken. Heeft iemand misschien nog een chassis??? Dat dhr Wind die heeft wist ik al maar kun je er ook nog op een andere manier aan komen? Wat kom je zoal tegen en waar moet je rekening mee houden.
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 5260Bericht Goof »

Ik heb nog een goeie bodemplaat staan, Der zit een klein beetje laswerk aan, maar aangezien hij helemaal kaal is, kun je er goed bij. Hij is wel smerig, maar wel keihard. Wielen, ophanging e.d. kun je er bij krijgen als je wilt, maar zitten er los bij. Prijs, ik dacht aan 350 euro. Tegen meerprijs kan ik hem laten zandstralen en in de epoxy primer laten zetten, prijzen hiervan weet ik niet zeker, maar reken op nog eens zo'n 300 tot 350 euro. Dit is excl. laswerk. Ook dat kan ik regelen tegen ongeveer 50 euro. kom je op een totaal kosten plaatje van rond de 700 euro, nog altijd de helft van ruud wind en dan is je bodemplaat beter als origineel. Indien je interesse hebt, laat het me dan even weten.
Er is overigens geen kenteken bij het onderstel. Doe hem weg omdat m'n vader zeurt dat ie in de weg staat.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
blue beauty
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 2:00 am
Locatie: Slochteren

Bericht: # 5285Bericht blue beauty »

Ik heb wel belangstelling maar wil wel weten wat er dan aan gelast moet worden.
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 5341Bericht Goof »

twee keer dezelfde plaats, links en rechts voor aan de balk in de lengte aan de zijkant van de wagen, Daar komen 2 platen samen achter je dorpel en daar kan het wiel water bij gooien en aangezien die platen slecht behandeld zijn gaat het daar dus rotten, maar dat is een kwestie van 2 plaatjes van ongeveer 10 bij 10 cm. Denk zelfs dat ie zonder lassen door de apk zou komen. Verder moet ie hier en daar wat ontroest worden, maar das niks ernstigs, daarom adviseer ik zandstralen. Op dit moment zit ie onder de zand en vettigheid, hier en daar centimeter dik, maar ik weet zeker dat ie eronder keihard is. Maar nogmaals, ik kan regelen dat het onderstel volledig in orde gemaakt wordt, zelfs zwartspuiten en anti steenslag kan ik regelen tegen redelijke prijzen, maar als je dat wil, dan zou ik wel graag een aanbetaling zien, want ik loop niet graag het risico dat ik ga investeren en dat m'n geld er vervolgens niet uit komt, niet omdat ik het dan als verloren beschouw, helemaal niet, maar wel omdat ik niet zoveel buffer heb.

oh, en het onderstel komt onder een witte r4 gtl van 86 uit, uitgevoerd uit nederland, maar nooit meer ingevoerd in belgie vanwege gebroken distributieketting. Heb hem toen overgekocht voor onderdelen.
_________________
-------------------------------------------
http://www.renault-4-freaks.freeservers.com
-------------------------------------------

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Da-Goof op 2002-05-04 21:55 ]</font>
Plaats reactie