Korte of lange startmotor.
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Korte of lange startmotor.
De startmotor van Carioca doet het niet meer en nou vroeg ze of ik nog een startmotor had.
Ik heb nog een goede liggen maar dit is een lang model wat meestal op een R5 zit.
Het is geloof ik al eens gevraagd maar past dit probleemloos?
Het nummer dat ze voor een R4 opgeven is: KORT DRS1831
en voor de R5: KORT DRS1831 en LANG DRS1741.
Ik heb dus een DRS1741 liggen en wil weten op die op de 1100 gtl van Carioca past.
(plaatjes van de startmotoren zijn oa te vinden op www.havam.nl)
Michiel
Ik heb nog een goede liggen maar dit is een lang model wat meestal op een R5 zit.
Het is geloof ik al eens gevraagd maar past dit probleemloos?
Het nummer dat ze voor een R4 opgeven is: KORT DRS1831
en voor de R5: KORT DRS1831 en LANG DRS1741.
Ik heb dus een DRS1741 liggen en wil weten op die op de 1100 gtl van Carioca past.
(plaatjes van de startmotoren zijn oa te vinden op www.havam.nl)
Michiel
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
-
Volgende week ben ik idd in Midwoud voor de sleuteldag.
Ik weet niet op zij zich ook heeft opgegeven voor een van de 3 lokaties?
Maar op eeen andere dag mag ze ook wel langskomen in mijn werkhok.
Michiel
Ik weet niet op zij zich ook heeft opgegeven voor een van de 3 lokaties?
Maar op eeen andere dag mag ze ook wel langskomen in mijn werkhok.
Michiel
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
helaas ben ik er niet op de sleuteldag. Ik vind het toch wel prettig als er iemand met me mee kan rijden ivm het afslaan van de motor....D evorige keer stond ik ook heel fijn bij de Bas van der heijden..
Zaterdag de 26e gaat er als het goed is een nieuwe startmotor in en kan ik dit jaar misschien voor het eerst naar een evenement met mijn eigen Carioca!! En naar kareltje toe en naar blauwtje en helemaal geweldig, OP VAKANTIE!!!!
Jas, wij spreken hopelijk snel af en dan niet om te sleutelen ofzo! Kom je gezellig eten!
Zaterdag de 26e gaat er als het goed is een nieuwe startmotor in en kan ik dit jaar misschien voor het eerst naar een evenement met mijn eigen Carioca!! En naar kareltje toe en naar blauwtje en helemaal geweldig, OP VAKANTIE!!!!
Jas, wij spreken hopelijk snel af en dan niet om te sleutelen ofzo! Kom je gezellig eten!
-