advies inbouw alpine
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
advies inbouw alpine
Ik ga binnenkort een alpine blokje zonder turbo in mijn f4 leggen , martijn zou mij ook al advies geven qua aanpassingen etc ,maar wie heeft er nog meer goede adviezen?
ZOals revisie etc ?
Andere remklauwen etc
Wat aan te passen etc etc
En hij moet op gas , dus wie heeft nog zon gasverdeler?
gr jg
ZOals revisie etc ?
Andere remklauwen etc
Wat aan te passen etc etc
En hij moet op gas , dus wie heeft nog zon gasverdeler?
gr jg
Motorsteunen iets omhoog ivm stuurkolom,
(Dikkere) Stabilisatoren plaatsen,
Zwaardere schokdempers,
eventueel achterschijven van een AlpineTurbo
Revisie van het blok: Als ie er toch uit is zou ik even de krukas en drijfstanglagers bekijken en eventueel vervangen.
En natuurlijk ff frisse bougies e.d. maar das logisch.
Succes
Zwaardere schokdempers,
Revisie van het blok: Als ie er toch uit is zou ik even de krukas en drijfstanglagers bekijken en eventueel vervangen.
Succes

Die stabilisatoren, ik zeg altijd hoe dikker hoe beter.....
Maar goed, gewoon alpineblokkie, ik dank als je dan voor en achter ze erop hebt dat je al een heel eind bent.
Remklauwen: van een Alpine past niet volgens mij ivm de afstand van de gaten waar de klauw aan vast moet.
Je kan wel de fusee's van een AT nemen aan de voorkant, dan past de klauw weer wel. Vraag eens aan Folkert, die had AT fusee's.
Maar goed, gewoon alpineblokkie, ik dank als je dan voor en achter ze erop hebt dat je al een heel eind bent.
Remklauwen: van een Alpine past niet volgens mij ivm de afstand van de gaten waar de klauw aan vast moet.
Je kan wel de fusee's van een AT nemen aan de voorkant, dan past de klauw weer wel. Vraag eens aan Folkert, die had AT fusee's.
lagers is een kwaal?4tje schreef:Motorsteunen iets omhoog ivm stuurkolom,
Zwaardere schokdempers,
Succes