IgoR4 schreef:Zojuist tijdens een saaie rit vanuit West-Friesland (da's dus Noord-Holland)
Grrrr
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
afgelopen zaterdag, rond 18.15 een beige GTL op de rotonde achter de Knardijk richting Zeewolde, Harderwijk, Lelystad. Zat enthousiast te zwaaien - en toen schoot het me te binnen: we zaten in de 5
Wel een gaaf autootje om me te rijden
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gisteren in Ridderkerk op de Rotterdamse weg afslaant richting Bolnes een groene 4 en later in Rotterdam net voorbij Tropicana richting de van Brienenoordbrug een beige F4 / F6 met een bellende dame erin
Wij reden in de rode GTL van mijn moeder, maar zijn weer niet gespot
In Eijsden zag ik een lichtgroene, pastel kleurige R4. Zag er zo op het eerste gezicht netjes uit maar ik zag in de gauwigheid geen clubsticker. Stoppen om te kijken was trouwens ook geen optie.
Heb medespotters gemaakt op school: Frank (een leraar) heeft vandaag "een witte" gezien in de stad. Sorry niet meer info, maar voor iemand die er alleen ooit een op mijn t-shirt heeft gezien niet gek toch?
cees en jantine schreef:
waar in antwerpen staan ze schoapke? ben er gister nog geweest en kon er in de buurt waar ik aan het werk was geen eentje vinden.
bijna helemaal achteraan terhoogte van de fietsers tunnel. bedrijf heet mexico trans of zoiets.
Vandaag op het nieuws; "Overstoming in Colombia"
iemand anders ook dat half bedolve blauwe 4tje gezien???