Als je ff gaat zoeken tussen de topics vindt je het antwoord op je vraag, met alle uitleg erbij. Ik kan je nu al zeggen dat het gaat. staat ergens bij een topic over alpine motoren
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
heb van folkert al het 5-bakkie overgenomen, of wat er van over is : kist met heel veel tandwielen en palletjes en asjes en ringetjes en dat voor maar 30 eurie ,dat is volgens mij oudijzerprijs dus kan allicht proberen er iets van te sleutelen en dan maar hopen dat hij 5 versnellingen vooruit rijdt en een achteruit heeft,, wordt vervolgt!
Das helemaal niet zo verwonderlijk als je een TL bak aan een GTL koppelt of andersom hebbie dat effect precies hetzelfde. 850 cc motor draait namelijk exact andersom als de 1108cc. Is overigens een kwestie van diff omdraaien en klaar. Dus let daar wel op bij het opbouwen van de bak. Je kunt overigens voor het grootste deel gewoon de r4 bak kopiëren. Alleen de 5e versnelling aan de voorkant moet je dan ff zelf zien te reconstrueren.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
heb al een heleboel tandwielen doorelkaar geschoven maar het werkt op een of andere manier nog niet zoals een 4bak,die toch wezenlijk van elkaar verschillen en toch weer niet maar ik ben er nog niet achter waar wel en waar niet en hoe het een en hoe de ander en wat eerst en wat niet ..........kandit ook niet volgen ,ben een beetje in de war geloofuk,wens me sterkte in deze moeilijke tijd,,dank u
Leek me ook al geen kinderachtige operatie, in het handboek ziet het er errug ingewikkeld uit. Kogeltjes en veertjes en wieltjes en asjes...
Ik zal dagelijks 3 maal aan je denken om je te steunen in deze ongelijke strijd !