Ombouw naar AT, nu GTT setup
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- cees en jantine
tja dat weet ik ook niet eigenlijk, dat moeten we maar zien denk ik.
denk dat het wel goed gaat. zeker na de turbo is het mengsel warm zat, dus een beetje koeler kan geen kwaad denk ik zo.
en voor de turbo moeten we dus even kijken of het goed gaat, menno schijnt het ook ongeveer zo gehad te hebben en die heeft er ook mee rond gereden.
moet dus lukken denk ik....
cees
denk dat het wel goed gaat. zeker na de turbo is het mengsel warm zat, dus een beetje koeler kan geen kwaad denk ik zo.
en voor de turbo moeten we dus even kijken of het goed gaat, menno schijnt het ook ongeveer zo gehad te hebben en die heeft er ook mee rond gereden.
moet dus lukken denk ik....
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Afkoelen lijkt me ook wel prima, daar hebben ze p.s.v.r. ook intercoolers voor. Echter, je lucht wil je afkoelen, niet het mengsel toch? Dan condenseert het en dat wil je niet.
Zorgen voor niet al te scherpe bochten en inpakken zodat het lekker warm blijft lijkt me wel handig.
Let wel: ik heb niet zoveel verstand van dit soort dingen, dus luister niet al te hard naar mij
Zorgen voor niet al te scherpe bochten en inpakken zodat het lekker warm blijft lijkt me wel handig.
Let wel: ik heb niet zoveel verstand van dit soort dingen, dus luister niet al te hard naar mij

Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
- 4f4 ts yellow
- cees en jantine
er rijden er ook diverse rond met meer pk's en de zelfde (4)bak.... moet dus kunnen en zo niet dan uhh heb ik een kapotte bak en moet ik toch wat anders verzinnen.
het is een beetje een project van werkt dit niet, dan wat anders, maar eerst toch even proberen.
en bij de meeste anderen werkt het ook.
groet
cees
het is een beetje een project van werkt dit niet, dan wat anders, maar eerst toch even proberen.
en bij de meeste anderen werkt het ook.
groet
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Tja tis alleen maar voor extra stijfheid van het geheel hoor.....
met veel remmen en hard optrekken worden die chassis echt wel zwaar belast namelijk.
Voorkomen is beter dan genezen....
Waarom zou je het niet doen, als het blok er toch uit ligt is het een kleine moeite toch?
Ik zou het gehele plaatje van de auto toch een beetje "safe" willen hebben voor zover mogelijk met een R4
met veel remmen en hard optrekken worden die chassis echt wel zwaar belast namelijk.
Voorkomen is beter dan genezen....
Waarom zou je het niet doen, als het blok er toch uit ligt is het een kleine moeite toch?
Ik zou het gehele plaatje van de auto toch een beetje "safe" willen hebben voor zover mogelijk met een R4
Laatst gewijzigd door 4tje op di jan 25, 2005 9:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Er is toch ook ergens een beschrijving van die R4 die Paris-Dakar meegereden heeft, met tekeningen erbij waar het chassis allemaal verstevigd is en zo? Da Goof heeft het er ooit over gehad geloof ik. Misschien heb je daar wat aan.
Deze
Deze

Laatst gewijzigd door R4F6GTX Automaat op di jan 25, 2005 1:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.