Ombouw naar AT, nu GTT setup
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Renault Classique
- Berichten: 384
- Lid geworden op: wo apr 30, 2003 2:00 am
- Locatie: Willemstad Curacao
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
toch dat blaadje maar even gaan kopen dan.
heb nog steeds problemen met het plaatsen van de carb.
er is gewoon weg geen ruimte ivm met de versnellingspook, motor van de radiator fan, en de accubak.
de accubak is wel te verplaasten, maar dan is die carb nog zo tering groot dat het volgens mij echt niet gaat passen.
dus.... wie weet hoe hoog een GTT carb is? en of het echt niet gaat passen.
@ron bij jou past het toch ook?? maar ja jij hebt weer een ander blok natuurlijk.
en wie heeft een idee wat zo´n laag alpine spruitstuk zou kosten? anders kan ik er misschien altijd nog een zelf maken
zal ook niet meevallen, maar het valt te proberen en ik denk dat die spruitstukken niet voor het oprapen liggen.
ga dan denk ik wel zonder ic rijden, dus gewoon lage druk.
levert al pk´s zat en kan altijd de druk nog een beetje opschroeven.
dus wie weet raad??
heb nog steeds problemen met het plaatsen van de carb.
er is gewoon weg geen ruimte ivm met de versnellingspook, motor van de radiator fan, en de accubak.
de accubak is wel te verplaasten, maar dan is die carb nog zo tering groot dat het volgens mij echt niet gaat passen.
dus.... wie weet hoe hoog een GTT carb is? en of het echt niet gaat passen.
@ron bij jou past het toch ook?? maar ja jij hebt weer een ander blok natuurlijk.
en wie heeft een idee wat zo´n laag alpine spruitstuk zou kosten? anders kan ik er misschien altijd nog een zelf maken

ga dan denk ik wel zonder ic rijden, dus gewoon lage druk.
levert al pk´s zat en kan altijd de druk nog een beetje opschroeven.
dus wie weet raad??
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Ow ja die radiatorfan...
Moet je op de sloop een mooie dunne zoeken,
en die dan aan de voorkant van de radiateur plaatsen.
Met een laag spruitstuk en een GT carb kan het net onder de kap.
Spruitstuk zou ik eens proberen bij Holtrop in Friesland (OudeHaske)
Als je toch met die carb bezig gaat zou ik ook de intercooler erop maken, je bent dan toch al bezig. Altijd beter met IC.
En je Accu die kun je misschien beter in de kofferbak bouwen ivm Ruimte.
(of een bak verzinkt in je binnenscherm maken)
Moet je op de sloop een mooie dunne zoeken,
en die dan aan de voorkant van de radiateur plaatsen.
Met een laag spruitstuk en een GT carb kan het net onder de kap.
Spruitstuk zou ik eens proberen bij Holtrop in Friesland (OudeHaske)
Als je toch met die carb bezig gaat zou ik ook de intercooler erop maken, je bent dan toch al bezig. Altijd beter met IC.
En je Accu die kun je misschien beter in de kofferbak bouwen ivm Ruimte.
(of een bak verzinkt in je binnenscherm maken)
- Renault Classique
- Berichten: 384
- Lid geworden op: wo apr 30, 2003 2:00 am
- Locatie: Willemstad Curacao
Misschien heeft Wim Schipper uit Giessendam nog een passend spruitstuk.
wc.schipper@wanadoo.nl
Mijn 5-bak (R5TS oud) komt bij hem vandaan. Dat was overigens de laatste, maar hij heeft veel andere nieuwe en gebruikte klassieke Renault spullen op voorraad.
wc.schipper@wanadoo.nl
Mijn 5-bak (R5TS oud) komt bij hem vandaan. Dat was overigens de laatste, maar hij heeft veel andere nieuwe en gebruikte klassieke Renault spullen op voorraad.
Had ik toch goed gegokt of niet?4tje schreef:mooi fotootje
Vroeg me al af waar je gebleven was. Heb indertijd eens een mail gestuurd naar aanleiding van die site van je. Het antwoord is de basis geweest van de beslissing om te beginnen aan het project.
Waarom doet die site het eigenlijk niet meer?
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
nee hoef de hoogte niet meer te weten, ben inmiddels van mooie foto's voorzien van hoe het wel kan
heb gisteravond nog een mooie stukje buis gemaakt carb->turbo
hoop alleen dat de lengte geen probleem wordt voor het rijden, maar het valt te proberen,
wordt het niets dan toch maar richting gtt carb gaan denken.
hier twee fotoos:



heb gisteravond nog een mooie stukje buis gemaakt carb->turbo
hoop alleen dat de lengte geen probleem wordt voor het rijden, maar het valt te proberen,
wordt het niets dan toch maar richting gtt carb gaan denken.
hier twee fotoos:


De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
tja het ging vooruit, maar nu zit ik thuis met de griep...
ach duurt nu toch al lang genoeg, die paar dagen maakt dan ook niet uit.
moet inderdaad ff kijken of het werkt zo, hoop het wel.
alleen met starten wordt t wat lastiger misschien? het mengsel moet een eindje afleggen voor het in de motor is.
de buis van de turbo naar spruitstuk komt net als bij de oranje vier te lopen, dus net onder de pook door en net langs de dynamo.
groet cees
ach duurt nu toch al lang genoeg, die paar dagen maakt dan ook niet uit.
moet inderdaad ff kijken of het werkt zo, hoop het wel.
alleen met starten wordt t wat lastiger misschien? het mengsel moet een eindje afleggen voor het in de motor is.
de buis van de turbo naar spruitstuk komt net als bij de oranje vier te lopen, dus net onder de pook door en net langs de dynamo.
groet cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht