Maandagmorgen langs de snelweg Nijmegen - Lent; een Duitse F6 met tekst op de zijkant. Waarschijnlijk stuk of anders heel erg dom geparkeerd. Weer iemand hier meer van?? (handel)
"Hallo, hier de meldkamer...
kan iemand even die camerageile junk in de Kalverstaat ophalen ?"
als het goed is is die donkerblauwe al een tijdje niet meer gespot , wel staat er een soort essent kleur f6 met witte spoiler en een groene gtl. Ook heeft er wel eens een rode tl gestaan. Vandaag reed daar een F6 met witte achterspoiler witte achterklep , beige deuren en alpine velgen langs.
Ik weet een R 25 V6 turbo met speciale nokkenassen en etc verlaagd wedstijdje doen met die van jouw!!! is ook in de buurt van Heerenveen en is te koop hogeren prijs klase.
Gr Jan
Gisteren in Belsj 2 berrievanmier-beige gtl-etjes.
1tje in "sembre le chateau" en puntjegaaf.
De ander in een dorpke(ergens in de richting Chimay) naam onbekend met rooie motorkap.
Kon het niet laten om ff in te loggen uit Dodoma (afkicken hoor!)
Maar om on-topic te blijven 0 R4 hier echt geen Nada hapana renault moja! hooguit een oude peugeot pick-up. Maar voor de rest mooi uitzicht hoor, ik mag niet klagen
We zijn gelukkig helemaal in orde. Een rare klap, we zijn geramd door een volvo 340 (waarschijnlijk is de bestuurder door de wind de macht over het stuur kwijt geraakt). Tweemaal over de kop was geen prtje, erg angstig. Maar gelukkig zijn we allebei gezond, een paar blauwe plekken e.d.
De auto is helaas totalloss.
4 RELLY schreef:Bij Goutum onder Leeuwarden een witte 4 met daarom heen een heleboel zwaailampen. Ik hoop dat het goed gaat met de bestuurder er eventuele passagiers.