wat een drama?

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
yellowsub
Berichten: 263
Lid geworden op: wo jul 28, 2004 2:00 am

wat een drama?

Bericht: # 48923Bericht yellowsub »

het is zo ver. er staat een r4 op de brug met een aardige hoeveelheid roest. en het leek zo mooi.... veel chroom: deurklinken, bumpers en een grill ligt er nog van ron, dus een beetje aandacht en dan weer rijden...

de vraag is dan ook wat te doen: auto staat als gtl in het leven maar geen plastic op de deuren, in plaats daarvan een dun zwart stipje boven de vouw. chromen klinken en bumpers zijn best mooi!, maar zo'n zwart grilletje met een I erop?
chassisnummers zijn erin geslagen onder de rechtervoorstoel en in het geel gezet. in de motorruimte zit een krik tegen het schutboard en de ruitensproeier tegen het binnenbord.

wat voor auto is dit, een gtl met een creatief verleden, een beeldhouder afgegaan op de hoeveelheid plamuur....?
is het een bijzonder geval en de moeite van het klussen waard, zie mijn vraag naar plaatwerk?
waarom bied een r4 zoveel sleutelplezier?
zijn ze daarvoor gemaakt?

ik ben in mijn sas met die blauwe donders om me heen!!!

bart te breda

06 24512147
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 48937Bericht Willem de Zwijger »

Ik bespeur hier een ietwat twijfelende ziel ? Ga het roest te lijf als een ridder die een draak ziet. Elke R4 is natuurlijk bijzonder :wink:
En of hij de moeite waard is... kijk, als je van sleutelen houdt en het een hobby is natuurlijk wel, want dan is is het niet echt moeite. Ze zijn vrij makkelijk om aan te sleutelen, je hebt geen computeruitleesdiagnose ellende nodig, onderdelen zijn iha nog goed te krijgen en niet duur, en de mentale support van het Forum kan zeer opbeurend werken als je iets tegenkomt wat je niet kunt overzien. Je moet wel een lasapparaat of lasser in de buurt hebben, de gaten moeten nu eenmaal weer dicht.
Als je het doet om een boterham te verdienen moet je uitrekenen hoeveel moeite en onderdelen dit gaat kosten, en schatten wat je er daarna voor krijgt, maar ik denk dat je dan beter een oude eend kunt kopen, die schijnen meer waard te zijn.
En een gril met een I zegt mij helemaal niks, wat bedoel je daarmee ?
Plaats reactie