R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Maandagochtend 29 november:
Op de A10, Een rode GTL met clubsticker met een blondje achter het stuur. Heb een stukje voor haar uit gereden in mijn blauwe GTL maar wilde toch wat meer doorrijden...
Zaterdag 27 november:
In Amsterdam op de Jan Evertsenstraat richting Mercatorplein, een witte GTL met clubsticker met een stel erin en een kindje op schoot. Ik was op de fiets dus heb ik maar niet gezwaaid.
Het lijkt wel alsof ik er met slecht weer juist meer op de weg zie, terwijl je in een 4 met slecht weer toch juist veel minder ziet!
Op de A10, Een rode GTL met clubsticker met een blondje achter het stuur. Heb een stukje voor haar uit gereden in mijn blauwe GTL maar wilde toch wat meer doorrijden...
Zaterdag 27 november:
In Amsterdam op de Jan Evertsenstraat richting Mercatorplein, een witte GTL met clubsticker met een stel erin en een kindje op schoot. Ik was op de fiets dus heb ik maar niet gezwaaid.
Het lijkt wel alsof ik er met slecht weer juist meer op de weg zie, terwijl je in een 4 met slecht weer toch juist veel minder ziet!
- Boerammetje
- Contacteer:
Hoeveel Jaspers hebben we nu op het forum? 2? Dit ben ik niet toch? Of wel? Neh, je weet vast niet waar ik woon, maar er staan wel vaak viertjes!Bruutmans schreef:Afgelopen vrijdag.
3 stuks,1x die van Jasper,1x een rooie in de straat van Jasper en 1x een witte om de hoek bij jasper.
R4 verslaafden daar als je het mij vraagt,hahaha.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
- koningozzo
- Contacteer:
Hoera. Ik heb ook eindelijk gespot.
(mag ook wel na 500 km in 1 weekend)
Op de ringweg Eindhoven vrijdag 26 november om 20:45. Een rode met een stel . Kenteken begon met L geloof ik. Het was een Tl of Gtl, Ik zat niet echt goed te kijken want ik reed nogal hard en ze zaten ineens tussen twee vrachtwagens in toen ik voorbij kwam.
(mag ook wel na 500 km in 1 weekend)
Op de ringweg Eindhoven vrijdag 26 november om 20:45. Een rode met een stel . Kenteken begon met L geloof ik. Het was een Tl of Gtl, Ik zat niet echt goed te kijken want ik reed nogal hard en ze zaten ineens tussen twee vrachtwagens in toen ik voorbij kwam.
vanmiddag iets na de middag een beige GTL op de A73 ter hoogte van Cuijk.. Ik heb natuurlijk gezwaaid, maar viel zelf waarschijnlijk weer niet genoeg op(?!) .. 

http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bruutmans
- Contacteer:
Hoeveel Jaspers hebben we nu op het forum? 2? Dit ben ik niet toch? Of wel? Neh, je weet vast niet waar ik woon, maar er staan wel vaak viertjes![/quote]
Arnhem was dat.
Arnhem was dat.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?