Apk HELP!!!

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johannes
Berichten: 6
Lid geworden op: zo mar 28, 2004 2:00 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Apk HELP!!!

Bericht: # 47015Bericht Johannes »

:cry:
Mijn 4f6 moest voor afgelopen zaterdag gekeurd worden. Dus na wat sleutelen (vnl. de ruitensproeier) bracht ik de auto naar de garage.
Afgelopen maandag kreeg ik te horen dat de bodemplaat zogoed als niet meer aanwezig is en dat ik het wagentje beter naar de stort kon brengen.
Dus staat ze achterhuis, wachtend tot 'Alles-op-z'n-frans' (garage in Enschede) tijd heeft om te zien of hij er nog wat van maken kan.
Mocht ook hij mijn bakkie opgeven dan wil ik samen met een vriend (die lassen kan) nog een poging wagen.
Echter ik ben niet in het bezit van werkruimte, bok of brug. Weet iemand waar ik terecht kan om mijn wagentje te reanimeren? HELP!!!
Groetjes,
Johannes
ms.dageraad
Berichten: 420
Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 47331Bericht ms.dageraad »

Geef de moed niet op! Je kan echt heel veel zelf. De eerste die ik had was ook een ramp. (Lekke kop na de eerste rit). Je moet gewoon beginnen en niet naar je uren kijken.
Rotte plekken moet je zelf keuren. Je boerenverstand en de vraagbaak eventueel raadplegen. Je slijpt de slechte stukken eruit. Denk wel om leidingen enzovoort. Plaatjes kan je ook zelf op maat slijpen/knippen. Dan rij je naar een bevriende lasboy of in uiterste nood een duur carosseriebedrijf. Deze last alle plaatjes dan binnen 2 uur keurig op zijn plek. Dat kost je minder dan 100 euro. Doe je best.Het forum sleurt je er wel doorheen!
oant sjen,
PEET
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 47335Bericht jbeekmann »

Precies! Zorg dat je een digitale camera bij de hand hebt en posten maar!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3152
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Bericht: # 47339Bericht Hanz »

Ik neem aan dat je Munsterhuis bedoelt, de officiële Renault-dealer? Is het niet de moeite waard eens bij DCW te vragen? Toen ik in Enschede woonde en Munsterhuis eens voor de APK voor 2000 gulden (toen nog) aan mijn 4 wilde verlassen (LOL!) liet ik trouwens mijn 4 lassen bij een bedrijfje in Mariaparochie, voor minder dan een fractie. Ik wil wel eens kijken of ik dat adres nog heb (en of-ie nog bestaat, het was tenslotte 1993 of daaromtrent). En weet Piet van der Molen niet een garage met meer interesse in 4s bij jou in de buurt?
ms.dageraad
Berichten: 420
Lid geworden op: do dec 25, 2003 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 47631Bericht ms.dageraad »

Johannes,

Hoe gaat het nu? gaat de APK lukken?
oant sjen,
PEET
Gebruikersavatar
Johannes
Berichten: 6
Lid geworden op: zo mar 28, 2004 2:00 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

All is well

Bericht: # 48027Bericht Johannes »

Het autootje wordt op dit moment onderhanden genomen door Rob van 'alles-op-z'n-frans' aan de Lipperkerkstraat in Enschede (heeft niets met Munsterhuis te maken). Het kost wat, maar 'k wilde nog geen afstand doen van de rooie. Als het goed is rij ik er volgende week weer mee. :P
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 48209Bericht Rodeo-6 »

That's The Spirit :wink:
>> Doe mij maar een DAF <<
Plaats reactie