Wat heb jij in je tweedehands R4 gevonden?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Ik vond:
een bosje met 4 dezelde reservesleutels (van de benzinetank) in de asbak van Pipo en een roestige buis waarvan de eigenaar beweerde dat ie er ooit nog een bumper van wilde maken..
In Popi lag echt te veel rommel om te onthouden: schimmelige routekaarten, een paasei op een stokje, veel schuimrubber-resten (restanten van een isolatiepoging denk ik) en heel veel glasscherven.
Ooit een t3 bus gehad waarvan de ongelijke laadvloer (T3=laatste variant met de motor achterin) gelijk gemaakt was door de lagere gedeelte op te hogen met pakken papier. Dat was dus zeker een kuub! we schrijven er nu nog op...
een bosje met 4 dezelde reservesleutels (van de benzinetank) in de asbak van Pipo en een roestige buis waarvan de eigenaar beweerde dat ie er ooit nog een bumper van wilde maken..
In Popi lag echt te veel rommel om te onthouden: schimmelige routekaarten, een paasei op een stokje, veel schuimrubber-resten (restanten van een isolatiepoging denk ik) en heel veel glasscherven.
Ooit een t3 bus gehad waarvan de ongelijke laadvloer (T3=laatste variant met de motor achterin) gelijk gemaakt was door de lagere gedeelte op te hogen met pakken papier. Dat was dus zeker een kuub! we schrijven er nu nog op...
Wat vonden we in onze nieuwe renault 19
Oke het is geen 4 maar we hebben net een Renault 19 gekocht!
En Pierre, wat zat er achter de deur.....!
Mmmm zat weinig spannends in; ramenwissertje, origineel kwartje, parkeerschijf, shell koelvloeistof. En veel sigaretengeur....bwarf
Nico en Maaike
ps Michiel! Bedankt...
En Pierre, wat zat er achter de deur.....!
Mmmm zat weinig spannends in; ramenwissertje, origineel kwartje, parkeerschijf, shell koelvloeistof. En veel sigaretengeur....bwarf

Nico en Maaike
ps Michiel! Bedankt...

Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
-
Heel veel zand (de vorige eigenaar hield van surfen), los door de auto slingerend: 5 gulden munt, kwartje, dubbeltje, stuiver (de vorige eigenaar hield niet van stofzuigen), een doos cassette bandjes (maar die heb ik weer teruggebracht), een geroeste ongebruikte bougie, reservelampen, loodvervanger, plastic soldaatje, visitekaartje (niet van vorige eigenaar), kapot relatie-geschenk-zaklampje, tweedelig-sleeptouw (letterlijk), en natuurlijk hier en daar wat roest.
Helaas ben ik nog nooit zulke schatten tegen gekomen in mijn aanwinsten.. Wel had ik het idee dat mijn Belgje als frietkot gebruikt was en het heeft me dagen gekost om al het vet overal te verwijderen.. Nu achteraf schijnt het vet van de dinitrol behandeling te zijn geweest 

http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Auw.... dat heeft de vorige eigenaar nu juist zoveel geld gekost om erop te laten spuiten...Nando schreef:Helaas ben ik nog nooit zulke schatten tegen gekomen in mijn aanwinsten.. Wel had ik het idee dat mijn Belgje als frietkot gebruikt was en het heeft me dagen gekost om al het vet overal te verwijderen.. Nu achteraf schijnt het vet van de dinitrol behandeling te zijn geweest

Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
-
- Bruutmans
- Contacteer:
LOL!!
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat