Garantie Renault onderdelen???

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
buckshot

Garantie Renault onderdelen???

Bericht: # 47370Bericht buckshot »

Sorry, ik heb wel geen R4 maar een Renault Clio van 2003, heel recent dus.

Maar ik had hier een vraagje over.

Ik heb hem nu 1 jaar en enkele maanden, ben van België en heb 45000km gereden, nu is mijn schokdemper rechtachter stuk gegaan, de olie komt er lichtjes uit.
Ik vind dit vrij vroeg, dus ik naar de garage om dit euvel te laten repareren, nu zeggen ze mij daar dat dit niet onder garantie is, waarom heb ik dan garantie vraag ik me af?
Ze zeggen dat het een slijtage onderdeel is, en dat niet onder garantie valt, dus als mijn motor ineens niet meer wil draaien binnen enkele dagen is dit dan ook niet onder garantie vraag ik me dan af, dit is toch ook een slijtageonderdeel.

Nu is mijn vraag of iemand me kan verder helpen of dit wel waar is, dat het niet onder garantie valt?

dank u.
Goof

Bericht: # 47374Bericht Goof »

deze vraag kun je beter stellen op www.renault-tuning.nl
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ron

Bericht: # 47377Bericht Ron »

Ik zou de vraag tevens stellen aan Renault-België. Grote kans dat die je ook wegsturen met een schokbreker van anderhalf jaar oud, maar je kunt nog mikken op service of coulance als je zegt dat je nooit meer een nieuwe Renault gaat kopen.
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 47394Bericht Rodeo-6 »

Formeel heeft je garage gelijk, maar.........

Een schokbreker hoort zeker minimaal 150.000 km zonder lekkage te werken.
Denk dat je er goed aan doet om kontact op te nemen met de Renault importeur in Belgie,
of anders met de belgische ANWB en daar het probleem voorleggen.
Succes

Toch leuk, dat wij Renault 4 forum-leden in nederland, om raad en/of advies wordt gevraagt m.b.t. een nieuwe Renault.

Dank voor het vertrouwen.
>> Doe mij maar een DAF <<
Plaats reactie