Automatische laskap

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Le Car
Berichten: 923
Lid geworden op: di sep 02, 2003 2:00 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht: # 47132Bericht Le Car »

Ik kom ook altijd een hand te kort.
Er is dus nix mis met je Jasper :lol:

Verder vind ik het altijd lastig als je bijv onder de auto las om steeds je kap of klep omhoog te doen tewijl je eigelijk snel verder wilt en en vaak geen ruimte is om de boel fatsoenlijk omhoog te klappen.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
ms dageraad

Bericht: # 47137Bericht ms dageraad »

Rodeo-Six schreef:

Nu nog een stofzuiger ombouwen tot een afzuiger v.d. dampen
:roll:
Hoezo? jij last toch alleen maar buiten? en je rookt ook nog. Dan kunnen die drie lasdampjes per maand er echt wel bij hoor! je bent er toch al aan gewend.

groet,
Peet
ms dageraad

Bericht: # 47138Bericht ms dageraad »

handen te kort? Ik hou het werkstuk gewoon met mijn linkerhand op zijn plaats, lastoorts erbij, ogen dicht, knopje drukken. soms 2 of 3 x proberen en dan zit ie. Dan pak ik mijn kap en las het af. Werkt prima. Ik heb ook zo'n lashelm, maar dat is me te warm en onhandig in kleine hoekjes.
glaasje nr 11 is donker genoeg voor ons laswerk. Je kan een tl-lamp er nog net doorheen zien. Doe er wel een spatglaasje voor en leg je kap aan de kant als je aan het slijpen bent. Dan gaat het glaasje langer mee.

vraag maar aan Rodeo.

groet,
Peet
frank
Berichten: 41
Lid geworden op: vr mar 28, 2003 2:00 am
Locatie: venray

Bericht: # 47144Bericht frank »

ervaring met lassen heb ik wel (dacht ik) . ben van mijn vak rontgenlasser, al een jaartje of 20. Een plaatje dat ingelast moet worden kun je vastzetten met een griptang of klem, of de eerste hecht even je ogen dichthouden bij de hecht, en van dat tl licht neem dat nou maar aan, dat is echt zo. lasglazen kopen is niet geheimzinnig, als je weinig last en het niet goed kunt zien neem dan een glaasje met shade nummer 10 of 9 dat is altijd goed
Gast

La drank

Bericht: # 47264Bericht Gast »

R5lacar,

Thanks voor de fles BB rodeo kwam effe langs drink hem met liefde op.

Gr Jan
Jan
Berichten: 238
Lid geworden op: do aug 01, 2002 2:00 am

bovenstaande gast

Bericht: # 47266Bericht Jan »

dat was ik sorry.
Gr jan
Plaats reactie