In Nijmegen rond een uur of 6 vanavond. Een mooie rode GTL kenteken KN-..-.. Ging richting Waalbrug om Nijmegen weer te verlaten. Gast of nieuw? Er is nog gezwaaid over en weer.
"Hallo, hier de meldkamer...
kan iemand even die camerageile junk in de Kalverstaat ophalen ?"
Ik zag verleden week in de buurt van de Ikea in Son (Ekkersrijt) een R4 in een donkere grijze kleur, net zo als een Volvo Amazone die ik ooit gehad heb. Rare kleur voor een R4 vind ik, sowieso een rare kleur... grondverf hoop ik.
In Heerhugowaard vanmiddag bij Pauw recreatie een donkerblauwe gtl met kenteken nd-40-fl.
Dochter van jou Pjotr?
(en ons 4tje en de F4 van Marieke en Rinus stonden er ook, dus de oplettende kijker had vanmiddag daar 3 4tjes kunnen spotten!)
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Jawel! Gisteren kreeg ik een telefoontje van mijn moeder. Ze had een R4 gespot! Een grijze R4 met kenteken XG PG 10. Deze reed maandag 25-10-2004 om ± 17.00u van Eindhoven naar Helmond. Is dit de grijze R4 die ook al door R4F6GTXAutomaat is gespot?
En ook op Curacao zijn nog R4tjes te vinden! Helaas zijn de door mij gespotte exemplaren er slecht aan toe, de roestkever gedijt ook op Curacao prima. De foto's volgen.