GEGIL
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
maarreh... om het fitten op elkaar even af te breken...
Ik weet ook niet alles en heb tot nu toe twee manieren toegepast voor het verwisselen van de koppeling + drukgroep.
1) motor eruit (was er eigenlijk al uit, het was de nieuwe motor voor de Trophy4)
2)motor laten zakken. Hierbij hebben we wel de onderste traverse losgehaald (wat overigens echt geen moeite is, 2 bouten geheel en twee moeren een paar slagen). We hebben nieteens geprobeerd om de bak eraf te halen zonder het verwijderen van dat ding, maar dat kan dus blijkbaar wel. Kan je dan nog wel een beetje makkelijk bij de bak-blokbouten? (of eigenlijk: koppelingshuis-blokbouten) Die zijn al zo kloterig te bereiken. En kan hij dan dus ver genoeg naar beneden zakken om hem naar voren van de prise-as af te schuiven?
Ik weet ook niet alles en heb tot nu toe twee manieren toegepast voor het verwisselen van de koppeling + drukgroep.
1) motor eruit (was er eigenlijk al uit, het was de nieuwe motor voor de Trophy4)
2)motor laten zakken. Hierbij hebben we wel de onderste traverse losgehaald (wat overigens echt geen moeite is, 2 bouten geheel en twee moeren een paar slagen). We hebben nieteens geprobeerd om de bak eraf te halen zonder het verwijderen van dat ding, maar dat kan dus blijkbaar wel. Kan je dan nog wel een beetje makkelijk bij de bak-blokbouten? (of eigenlijk: koppelingshuis-blokbouten) Die zijn al zo kloterig te bereiken. En kan hij dan dus ver genoeg naar beneden zakken om hem naar voren van de prise-as af te schuiven?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
je hebt gelijk hoor jasper, maar als je toch al een flut dag hebt en je op zit te winden om je grijs kentekentje... zo af en toe kan ik me ook niet inhouden om toch wat terug te zeggenjbeekmann schreef:maarreh... om het fitten op elkaar even af te breken...

maar... mag ik helpen met verwisselen?heb k nog nie gedaan leer ik weer wat.
- Rodeo-6
- Contacteer:
A= he he, we zijn erjbeekmann schreef:
A = We hebben nieteens geprobeerd om de bak eraf te halen
zonder het verwijderen van dat ding,
B = maar dat kan dus blijkbaar wel.
C = Kan je dan nog wel een beetje makkelijk bij de bak-blokbouten? (of eigenlijk: koppelingshuis-blokbouten)
D = Die zijn al zo kloterig te bereiken.
E = En kan hij dan dus ver genoeg naar beneden zakken om hem naar voren van de prise-as af te schuiven?
B = inderdaad
C = Ja hoor, als eerste hand los draaien voor je baksteun loshaald
D = Op bokjes zetten
E = ongelovige thomas.
En wat "flutdag" ???? en wat "opwinden over" ??????
Zeg maar terug wat je terug wilt zeggen, is geen probleem.
maarreh... om het fitten op elkaar even af te breken...
Zal het je nog een keer uitleggen, beste "jb en trawanten"

Wanneer iemand op het forum een vraag stelt, waar ik het antwoord
op weet, door "praktijk" ervaring, komt het antwoord.
Weet ik het niet, komt er niets.
Natuurlijk zijn jullie op de eerste volgende r4-club-forum-leden-sleuteldag,
wel zo gigantisch het haasje

Enne hebben jullie die conversie steunplaat nu al gevonden ????
>> Doe mij maar een DAF <<
Mannen rustig blijven, wat Carioca allemaal niet teweeg brengt!!!! Gezellig Brecht als je ook komt. Als jullie willen blijven slapen neem dan gezellig een tent mee, liefst een partytent haha, kun je in de achtertuin kamperen. Jullie zijn toch van die kampeerfreaks? Nee hoor jullie mogen ook lekker warm in de woonkamer liggen op een luchtbed, die heb ik alleen niet, dus wel meebrengen!