Nou nee!!!. Z'n springend R4-tje is niks voor mij!!
Mijn toekomstig R4-tje moet gewoon met de wielen op de grond blijven staan, is volgens mij wel zo veilig
Speedy '80 schreef:Gisterenavond in Hart van Nederland (SBS6) een dansend R4-tje (R4F6) van een pizzacourier uit Duitsland .
Het nieuwsblokje ging over de Tuningshow in de Ahoy van afgelopen weekend.
ja, een Fiat, met nog een naam(of nummer?) en heeft wat weg van een Jeep. Ik herken geen autos, behalve 4tjes Donkerblauw was ie, kleuren herken ik wel
zondag zong Hans Dorrestijn een versje over zijn 'rode renaultje' In het radioprogamma Andermans Veren. Volgens Kick van der Veer ( Oh nou snap ik ineens die progamma naam) ging het over een renaultje 4.
Vorige week woensdag zag ik ook in Leeuwarden een antracietgrijze F6 met witte 'vlerken' op de motorkap. Natuurlijk wilde hij mij niet zien in mijn aftandse 16.
daarnet onder weg naar mijn werk net te laat om een witte F6 in te halen hij ging na winkelcnetrum indeboogaard o.i.d. te Rijswijk linksaf de A4 Op ik ging rechtdoor naar Delft
gisteren om half zeven (18:30) op de A2, komend vanuit Amsterdam, een rode GTL. Aan de andere kant van de vangrail, dus geen kenteken.
En trouwens ook tussen Utrecht en Breukelen gelijk opgereden met een witte 16.
Laatst gewijzigd door Hanz op wo okt 20, 2004 12:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
was dat 6.30 half zeven of 18.30 half zeven. In het eerste geval werk jij erg vroeg, in het tweede geval erg laat, of was je iets vergeten en moest je terugrijden.....
Gisteren omstreeks half negen 's avonds op de A12 tussen Utrecht en Den Haag bij het tankstation vlak vóór Woerden een rooie GTL.
'k Heb niet getoeterd, want waarom zou je als R4-rijder zwaaien naar iemand die zichzelf verplaatst met iets Zweeds van 21 ? Zou ik ook niet gedaan hebben...