Ziet er mooi uit.
Ook nog lijnolie ingegooid? Het zal er nu niet meer uitlopen
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Ja, het begon met het plan: gooi er lijnolie in, maar dan moet ie wel helemaal dicht zijn. Dit was zo'n plek die optisch gerepareerd was, een plaatje ervoor. Maar dat plaatje kon je ook alweer doorheen steken. Nu eerst nog de andere kant, en dan kan zo zoetjes aan de lijnolie van stal gehaald worden.
Ja, die dorpel had ik weggeslepen, zie de tweede en derde foto. Op de eerste foto was ik nog in de veronderstelling dat de rot alleen vooraan zat, maar het roestmonstertje bleek verder voortgeschreden dan ik verwachtte.
Yep, zaterdag eerst de krant lezen, om 9 uur aan het werk, om 11 uur met het vrouwtje boodschappen doen (het sociale leven moet er niet onder lijden), zaterdag einde middag gat dicht, Owatrol erop, zaterdagavond voetballen kijken, zondagochtend ontbijten met het gezinnetje, om 11 uur weer aan de gang, zondagmiddag half vier: plamuur erop, rondje skeeleren met mijn dochter, grondlak erop, dutje doen, eindlaag erop, eten, deur erin, klaar. Gisteren nog bitumen aan de achterkant van de carosserie gesmeerd. Kortom, een heerlijk weekendje
mooi man! ziet er degelijk uit dus die rijdt nog wel even. Als ik hier ook eens last van heb weet ik je te vinden, mijn lasser gaat zo ongeveer met pensioen.