R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Boerammetje
- Contacteer:
-
-
-
wist je dat nog niet dan? Ik heb al 4 jaar een 4x4 (=16) uit 1971. Wij hebben er iets van 150.000km mee gereden. Er komt nu binnenkort een 'nieuwe' 16 van 1967. Daarnaast hebben we natuurlijk de 4f6 (rijdend) en de GTL die te wachten staat op een apk-beurtje. Inmiddels ook al weer 3 jaar.
oant sjen,
PEET
PEET
-
Zondagmiddag, eerst een witte 4 bij Westwoud, beginnende met LJ of JL, maar wij reden in de Kangoo dus die mevrouw dacht vast dat we gek waren
En tegen de avond op weg naar mijn werk bij Oudkarspel een super mooie gerestaureerde fel blauwe R5. Mijn hele middag was weer goed! Natuurlijk ook omdat ik net weer ik mijn eigen vertrouwde F4 rond rijdt

En tegen de avond op weg naar mijn werk bij Oudkarspel een super mooie gerestaureerde fel blauwe R5. Mijn hele middag was weer goed! Natuurlijk ook omdat ik net weer ik mijn eigen vertrouwde F4 rond rijdt

- Bruutmans
- Contacteer:
Vanmorgen op de ring A10 west een rooie gtl,erin een man met "slag" in zijn haar en ik d8 ook een bril te zien en een wit overhemd,plus minus 09.35 uur.
Op de A2 bij veldhoven rijdende richting Den Bosch een r16 wit of gebroken wit met een jongedame erin die een ijsje?? at.
En voor de leuk>>>>op de A2 vanuit de richting Maastricht net voor knooppunt leenderheide een 2cv pick-up helemaal paars.
Op de A2 bij veldhoven rijdende richting Den Bosch een r16 wit of gebroken wit met een jongedame erin die een ijsje?? at.
En voor de leuk>>>>op de A2 vanuit de richting Maastricht net voor knooppunt leenderheide een 2cv pick-up helemaal paars.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
Gespot blauwe GTL
datum: 6-10-2004
tijdstip: 19:05
waar: ALKMAAR Huiswaarderweg N245 voor de brug over het NH-kanaal rijdend in Oostelijke richting.
kenteken: HH-??-HG of zo iets
Het was te druk om het goed te kunnen zien ik reed op de fast lane in mijn commuters voertuig en de 4 helemaal rechts, bij het stoplicht schoof ie op naar de middelste baan.
Tijdens het inhalen viel mij op dat het achterscherm links in niet al te beste staat meer was...
waar: ALKMAAR Huiswaarderweg N245 voor de brug over het NH-kanaal rijdend in Oostelijke richting.
Het was te druk om het goed te kunnen zien ik reed op de fast lane in mijn commuters voertuig en de 4 helemaal rechts, bij het stoplicht schoof ie op naar de middelste baan.
Tijdens het inhalen viel mij op dat het achterscherm links in niet al te beste staat meer was...
Met een 4L kom je er wel.
Diezelfde hebben we gespot op de Kennemersingel in Alkmaar toen we in de H100 (ja die hadden we toen nog) op weg naar het ziekenhuis reden om naar de EHBO te gaan voor Nico's enkel. Maar dat is een ander verhaal -zucht-._pjotr_ schreef:Gespot blauwe GTL
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
- Bruutmans
- Contacteer:
Vanmorgen om half 9 een witte f4 op de N55 ri. Huy (B)
Vanmiddag om een uur of half 4 een hele mooie puntgave estafete op de N27 bij Estinne au Val (B),helemaal blauw met wit dak en grille en zo,echt mooi!!
En later op de dag tegen kwart over 5 half 6 vlak bij de geuselt (maastricht) richting withuisveld(industrie) een witte GTL met dame erin (ik vermoed die van loek,maar de bestikkering was eraf??)
Vanmiddag om een uur of half 4 een hele mooie puntgave estafete op de N27 bij Estinne au Val (B),helemaal blauw met wit dak en grille en zo,echt mooi!!
En later op de dag tegen kwart over 5 half 6 vlak bij de geuselt (maastricht) richting withuisveld(industrie) een witte GTL met dame erin (ik vermoed die van loek,maar de bestikkering was eraf??)
ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?