wielkast achter lijkt op doorzon woning

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
kardux

wielkast achter lijkt op doorzon woning

Bericht: # 45333Bericht kardux »

Nu ik eindelijk verhuisd ben vanuit Rotterdam naar Bunschoten ( ja ja een hele verandering, maar heb er geen moment spijt van) heb ik de beschikking over een garage :D en dus kon ik eindelijk beginnen met het onder handen nemen van mn blauwe tl etje.
Ben vanmiddag begonnen met het weghalen van het achterspatbord en dat ging vrij makkelijk :P.
moest hem weghalen omdat hij aardig verrot was, nu nog een nieuwe zien te vinden.
Zo nu had ik mooi zicht op de wielkast, ik wist wel dat deze slecht was maar zo verschikkelijk slecht had ik niet verwacht, echt een gat van 20 bij 10 nadat ik een beetje had geprikt :x

Nu is mij vraag of je het binnenscherm eruit kan halen of niet, kan het niet echt goed zien door alle kit :)
En dan nog ff een vraagje als ik toch bezig ben, waar vind ik een nieuw linker achterspatbord (van achter gezien links)
Goof

Bericht: # 45335Bericht Goof »

Binnenspatborden achter zitten aan alle randen gepuntlast aan de rest van de carroserie. Nieuwe exemplaren zijn niet meer verkrijgbaar. Heb inmiddels al het een en ander aan adressen gehad, ook in duitsland en der is gewoon niet meer aan te komen. Buitenspatbordje kun je gewoon bij iedere onderdelenboer krijgen.
Mocht je echt het complete binnenspatbord willen vervangen, dan heb ik eventueel nog wel een goede tip.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
kardux

knip en plak werk

Bericht: # 45338Bericht kardux »

Dacht al dat het gepuntlast was, ik probeer wel wat te knippen en te plakken en dan moet het goed komen denk ik, ze is geschorst voor een jaar dus heb alle tijd :D :)
kleur: blauw
geboorte datum: 1983
type:tl
op dit moment staat ze in de operatie kamer voor een grondige behandeling( het is jammer dat de arts zo weinig tijd heeft maar ze heeft er alle vertrouwen in dat het weer goed gaat komen met haar)
Moaske
Contacteer:

Bericht: # 45343Bericht Moaske »

Goeie tip van mijn ouders van vandaag: de ALDI heeft een lasapperaat in de aanbieding (ergens rond de 60 a 70 euri dachten ze...) :P :D
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas... ;)
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 45344Bericht Bruutmans »

wij danken u!!
:lol:
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
IgoR4
Contacteer:

Bericht: # 45345Bericht IgoR4 »

Voor de rand waaraan het achterspatbord aan het zijpaneel geschroefd wordt, is reparatieplaatwerk verkrijgbaar. Ik weet niet zeker of je daarvoor bij het clubmagazijn terecht kunt. Achterspatborden moeten ze normaal gesproken op voorraad hebben. Misschien dat ze zelfs nog wel een compleet achterpaneel hebben liggen. Even informeren, zie de homepage (klik op het clublogo bovenaan de linker kolom) onder openingstijden clubmagazijn voor telefoonnummers en e-mail adressen.

Door te kopen bij het clubmagazijn hou je de kas aldaar gevuld, zodat ze weer nieuwe onderdelen op voorraad kunnen nemen. Daar zijn alle clubleden uiteindelijk bij gebaat!!!
4 + 5 = (mal)
Mummelvrouw

Bericht: # 45350Bericht Mummelvrouw »

Moaske schreef:Goeie tip van mijn ouders van vandaag: de ALDI heeft een lasapperaat in de aanbieding (ergens rond de 60 a 70 euri dachten ze...) :P :D
waar? ben vandaag nog gweest, niets gezien :cry:

Bericht: # 45397Bericht RichardM »

Hey Kardux!

Welkom in Bunschoten! Waar ik woon kijk ik op dit dorpje uit, zelf heb ik er ook een schuurtje waarin de F6 wordt opgeknapt. Er rijden nog 2 gtl in dit dorp rond!
Goof

Bericht: # 45447Bericht Goof »

Hou wel in de gaten met een lasapparaat van de aldi, dat het mig/mag moet zijn en GEEN elektroden, want dat last (zeker voor de amateurs) voor geen meter. Een behoorlijk tot goed mig/mag lasapparaat, zonder fles, koop je 2e hands voor een honderd of 2 à 3
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Plaats reactie