R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Contacteer:
[schaammodus] had je berichtje over het hoofd gezien[/schaammodus]Liesje schreef:jbeekmann schreef:vrijdag op de A10, moest flink gassen om d'r bij te houden (en hoop nog steeds dat er geen film in die paal zat die je verderop ziet staan) Ze reageerde iets minder enthousiast dan ik. Was met m'n GTL die dezelfde kleur blauw is.
Minder enthousiast?! Ik ben er de hele dag blijvan geweest, zo vaak zie ik geen mooie blauwe 4 op de ring. Ik was zelfs zo blij dat ik dezelfde dag al een bericht heb geplaatst in deze geweldige rubriek. Flink gassen doe ik altijd op vrijdag want de rest van de week kom je op de ring s'morgens niet uit z'n twee
.
Ziet er nog goed uit die van jou. Leuk die foto, die ga ik inlijsten![/size] [/list]
Ik heb nog een foto voor je trouwens.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
Gezien in oud Delfshaven (rotterdam) vlakbij de Abrikoos, een beetje verschoten donker rode gtl (ik geloof een gtl tenminste). Ik knipoogde nog met mijn 4tje, tot twee keer toe, maar mocht geen reactie terug ontvangen.... Goofy heeft nu duidelijk een beetje liefdesverdriet.....
Renault 4GTL 1986, zoek Geen (inbouw)schuifdak meer, want hij zit er weer in!!
- Bruutmans
- Contacteer:
Op de oirschotsebaan richting oisterwijk vandaag een witte (g)tl met een jonge blonde dame erin.
Heb nog wat geflitst met de lampen en idioot zitten zwaaien,maar ze zal wel ged8 hebben,kijk weer zo`n dwaze vr8wagenchauffeur,hehehe.
Heb nog wat geflitst met de lampen en idioot zitten zwaaien,maar ze zal wel ged8 hebben,kijk weer zo`n dwaze vr8wagenchauffeur,hehehe.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- cees en jantine
vanmiddag op de maaskade op het noordereiland in rotterdam, een beige F6 met aan de rechterkant een witte deur.
kenteken was nog vrij nieuw dus zal wel import zijn??
verders weinig roest.
ik stond er bijna naast geparkeerd met mn focus, moest even een binnenschip ijken dat daar lag.
groet
cees
kenteken was nog vrij nieuw dus zal wel import zijn??
verders weinig roest.
ik stond er bijna naast geparkeerd met mn focus, moest even een binnenschip ijken dat daar lag.
groet
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- Boerammetje
- Contacteer:
Afgelopen dinsdagmiddag gespot:
Een CV4 of 4CV (hoe je het ook maar schrijft), creme wit, zag er helemaal tip top uit!! (geen trouwauto!!)
Waar; op de Haarweg in Wageningen
Gistermiddag in Wageningen een muisgrijze R4 L (dat zijn toch de gene zonder achterraampjes??) Reed door Wageningen richting Rhenen.
Een CV4 of 4CV (hoe je het ook maar schrijft), creme wit, zag er helemaal tip top uit!! (geen trouwauto!!)
Waar; op de Haarweg in Wageningen
Gistermiddag in Wageningen een muisgrijze R4 L (dat zijn toch de gene zonder achterraampjes??) Reed door Wageningen richting Rhenen.
- Bruutmans
- Contacteer:
Abschleppen!! 

ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Paar dagen geleden.
Een blauw viertje in Maassluis, bij snackbar Ruyvenhoek, met een racenummer aan de zijkant.
Nr. 46, 26, 28 of 48.
Een blauw viertje in Maassluis, bij snackbar Ruyvenhoek, met een racenummer aan de zijkant.
Nr. 46, 26, 28 of 48.
Laatst gewijzigd door Ron op vr okt 01, 2004 10:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.