gemaakt in belgie

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
928
Berichten: 4
Lid geworden op: di sep 21, 2004 11:02 am
Locatie: melbourne

gemaakt in belgie

Bericht: # 44829Bericht 928 »

nadat ik veel geleerd heb,van't lezen in't forum en vond ik die duitse firma .die allerlie plaatwerk voor de r4 verkoopt.heel misschien heeft ie nog iets voor mij.hij zei ,dat word in belgie gemaakt !! weet daar iemand wat van.dat zou 't heel wat makkelijker maken..ik moet namelijk o.a. een complete vloer hebben.hij had er geen zin in omdat naar australie te sturen''.als'' 't in vooraad was.heel aardigemensen toch wel.bedankt,cor 928
there was a time,i was young and beautifull ,now i'm only beautifull
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 44838Bericht R4F6GTX Automaat »

bedoel je nu dat je iemand wil vragen om het in België (of waar dan ook)te halen en dan naar Australië op te sturen?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3152
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Bericht: # 44844Bericht Hanz »

Makkelijker lijkt me die firma in België op te sporen en die te vragen zo'n vloer down under te sturen.
Wie weet er iets af van zo'n firma? Die Duitsers moeten toch weten van wie ze hun spullen betrekken?
Heeft Wind Cl niet nog iets liggen misschien?
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 44847Bericht jbeekmann »

Ik denk dat je misschien wel goedkoper uit bent om een plaatwerker een nieuwe bodem te laten maken daarzo. Gok dat aanschaf en porto een stuk duurder zijn...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 44928Bericht Goof »

Dat denk ik niet Jasper...
Die belgische firma stond via een link op renault4.nl maar helaas, die werkt niet meer en is ook niet meer te achterhalen, dat heb ik al voor je geprobeerd. Wat je wel kunt doen is eens informeren by maxicar. Dat is een italiaanse producent van plaatwerk, zie ook www.maxicar.com
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 44939Bericht R4F6GTX Automaat »

Bij Timmermans in Lommel hebben ze alle plaatwerk uit eigen productie maar hier bij de plaatselijke onderdelenboer krijg ik 30% korting, dus goedkoper om ze hier te halen dan in Bels bij de maker ervan, waar je meerdere delen tegelijk moet kopen om ook korting te krijgen...
Plaats reactie