Vandaag was de grote dag! We hebben de renault 4 tl uit '83 opgehaald. Met franse kentekenplaten er nog op voor het belachelijke bedrag van 150 euro!!!! Hij ziet er heel goed uit, twee kleine plekjes in de balk. Verder bonkt de auto over drempels (wat is dit???) en doen de knipperlichten het niet. Ik heb de schakelaar er al afgehaald, en open gemaakt, dit had ik beter niet kunnen doen. Alles is uit elkaar gevallen en dat krijg ik er nooit meer in, dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar een knipperlichtschakelaar. Hij rijdt perfect, alleen is het wel wennen, ik heb tot nu toe alleen maar in een gtl gereden, is toch wel wat vlotter

De auto heeft jaren stilgestaan in frankrijk, het mos zit er nog op maar hij heeft wel altijd binnengestaan, vandaar dat hij er verder perfect uitziet, op een paar kleine plekjes na dan.
Als er iemand uit omg. tilburg is die hem goedkoop wil lassen, graag, anders moet ik het ergens laten doen en das duur. Verder weet ik nog niet of ik hem in moet voeren, of iemand moet zoeken die er een ander chassisnummer in kan krijgen. Advies is altijd welkom.
Hier nog wat plaatjes

groeten martijn