R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Vandaag was een vruchtbaar dagje wat betreft het 'spotten':
Knal oranje R4 GTL reed me voorbij op de Costerweg in Wageningen.
Geen clubsticker, wel NL-kenteken.
Pakeerterrein Haarweg, Wageningen. Een Duitse R4 combi, blauw met 'open dakje'. Geen ramen aan de zijkant en geen opschrift.
Kenteken begint met WES (waarschijnlijk dus uit Wessel!?!?!)
Knal oranje R4 GTL reed me voorbij op de Costerweg in Wageningen.
Geen clubsticker, wel NL-kenteken.
Pakeerterrein Haarweg, Wageningen. Een Duitse R4 combi, blauw met 'open dakje'. Geen ramen aan de zijkant en geen opschrift.
Kenteken begint met WES (waarschijnlijk dus uit Wessel!?!?!)
-
- cees en jantine
ik weet er ook nog diverse te staan in antwerpen. by the way ze staan vaak allemaal open en onderdelen kan je er makkelijk vanaf halen....
zo hebben wij nu ineens een rechterbuitenspiegel en in afrika niet meer...
als ik nog eens kom binnenkort eens het nummer opschrijven van die mannen die ze exporteren, want die 4tjes die ik gezien heb waren allemaal 92ers en nog een hele goede bodem... eens vragen wat dat moet kosten.
heb toen ook een paar fotoos gemaakt, zal ze eens uploaden.
gr
cees
en het is inderdaad zonde, maar ja we kunnen ze ook niet allemaal redden toch

zo hebben wij nu ineens een rechterbuitenspiegel en in afrika niet meer...

als ik nog eens kom binnenkort eens het nummer opschrijven van die mannen die ze exporteren, want die 4tjes die ik gezien heb waren allemaal 92ers en nog een hele goede bodem... eens vragen wat dat moet kosten.
heb toen ook een paar fotoos gemaakt, zal ze eens uploaden.
gr
cees
en het is inderdaad zonde, maar ja we kunnen ze ook niet allemaal redden toch
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
-
Euh....dat was ik dusssAnonymous schreef:Fietsend door de regen naar huis, zonet gespot op de veldhovenring: een brandweer-rode GTL met kenteken KX-xx-xx

Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

-
Doe mij maar 2 4tjes. beide dochters willen er een op 18de verjaardag. (duurt nog 7 en 10 jaar)Rodeo-Six schreef:Ik doe ook mee, oplegger voor acht is ook te regelen.Moaske schreef:Gisteravond gespot in Antwerpen, alwaar wij waren stappen; een GiGaNtIsChE kudde R4's aan de schelde-kaaien (d'Herbouville-kaai):
Maar eens een keertje diep in de nacht met een bivakmutsje een paar ontvoeringen beramen...![]()
oant sjen,
PEET
PEET
Heb je nog tijd zat dus voor eventuele restauratiewerkzaamhedenms.dageraad schreef:Doe mij maar 2 4tjes. beide dochters willen er een op 18de verjaardag. (duurt nog 7 en 10 jaar)

Moaske's web-log

Was mijn tweede, dus sentiment Tweedehands gekocht in 1974 denk ikAnonymous schreef:Hé Doaske,
wat is dat voor viertje op jouw icoon?
Bram
Kenteken was 41-DK-19. Hebben we indertijd na een paar jaar ingeruild voor onze eerste echte nieuwe. een vanillekleur 4GTL (00-XD-60) Ook die bestaat niet meer. Daarna zijn er nog een paar als tweede autootje geweest.
Kwam laatst de foto nog tegen en dus maar even zo gebruikt!!!!
-
Vanochtend op de A10 oost dacht ik dat er iets spiegelends naast me reed, maar nee, het was een GTL in hetzelfde mooie stofjasblauw als de mijne. Twee zwaaiende jongemannen voorin. We zijn nog gezellig samen een stukje opgereden tot zij afsloegen richting Amstel BP.
In drie weken frankrijk veel viertjes gezien, maar nooit een in deze kleur. Is deze kleur niet in Frankrijk verkocht?
In drie weken frankrijk veel viertjes gezien, maar nooit een in deze kleur. Is deze kleur niet in Frankrijk verkocht?