Afstelling gas-motor

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

R4F6GTX Automaat

Bericht: # 43204Bericht R4F6GTX Automaat »

Ja, kan je ook verzuipen. Probeer dan de gas/benzine schakelaar eens op de tussenstand te zetten en start dan nog eens; misschien slaat ie dan wel aan en dan meteen op gas schakelen, dan blijft ie wel lopen.
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 43205Bericht R4F6GTX Automaat »

kopie van e-mail van vorige eigenaar/eigenaresse: De auto liep bij ons voornamelijk op gas. Gaf geen enkel probleem. Op het contact zetten, paar seconden wachten en starten (Claudia choked altijd). Het kan zijn dat je dit 2 a 3 keer moet herhalen maar hij doet het altijd, ook 's winters.
an3s

Bericht: # 43492Bericht an3s »

Op 2004-08-25 00:23, schreef sir lochlander:
<FONT COLOR="green">
Op 2004-08-24 22:28, schreef Rodeo-Six:
Choke uit trekken en van het gas af blijven.
En eerst alles op benzine goed afgesteld hebben staan.
</FONT>
<FONT COLOR="blue">
inderdaad, zo start de mijne direkt op benzine.
</FONT>

<FONT COLOR="orange">
beetje off topic:

Onze vorige auto, een Peugeot 405 kreeg ik nooit aan de praat als hij warm had. Er plakt zo'n sticker op de vooruit koude start = gewoon sleutel draaien zonder meer, warme start = Vol gas geven en aan sleutel draaien tegelijk. Stond er natuurlijk int Frans op en de eerste dagen dat ik leerde rijden ben ik zo stilgevallen int midden van een kruispunt, ik draai aan de sleutel en ni willen starten he. In de rijschool hebben ze me gezegd dat ik alleen aan de sleutel mocht draaien en nergens anders aankomen, ook niet bij een warme start. Ik was kwaad op die auto ik heb m vervloekt tot en met :smile:. Vreemde auto's. Nu mis ik m wel.

</FONT>
</BODY>
<font size=7 color=#00ccff>
Oh gut, krijgen we dit nu?
</font>
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
an3s

Bericht: # 43494Bericht an3s »

Op 2004-08-25 05:22, schreef sir lochlander:
Ik denk da ik nog een cursus html op mijn website ga zetten ook :smile: kunt ge daar alles leren en op het forum toepassen. Kan het forum alleen maar wat leuker en levendiger maken :smile:
Nergens voor nodig:

http://www.webmonkey.com
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 43495Bericht Rodeo-6 »

En jij denkt, dat wij, R4 Bikkels, daar ook maar iets van snappen.

Hoe is het met de saviem bus ?
>> Doe mij maar een DAF <<
an3s

Bericht: # 43504Bericht an3s »

nee, maar ik zie niet in hoe sir daar iets aan toe kan voegen.

Wat betreft de bus: Ik ga komend weekend de remmen van dat ding weer in elkaar zetten.
Willem de Zwijger

Bericht: # 43563Bericht Willem de Zwijger »

Eh, An3s, is toch aardig aangeboden van Sir ? Ik ben zo'n nitwit dat ik elke hulp graag aangrijp. Dus Sir, vooral doen, die cursus op je site.
(En als ik nog even ziek blijf ga ik eerst die webaap even bekijken).
Plaats reactie