Op 2004-08-24 14:01, schreef brecht:
in drie dagen ardennen slecht 1 "vreemd" 4tje gespot: een witte gtl ergens in centrum Malmedy. Lilly heeft ons er dapper rondgereden met imperialletje en twee oude koffers op het dak. Wat een mooi gezicht was dat zeg!
trouwens in Spa een erg groot klassiekertreffen dit weekenend waar we toevallig terecht kwamen r4 was erg ondervertegenwoordigd. 1 quatre gezien (wel veel ander moois waaronder een knalgele alpine A110)
Welke Camping STonden jullie , ik ben er namelijk paar week geleden ook geweest met de estafette bus
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan-geert op 2004-08-24 18:12 ]</font>
?? huh? da's raar, een bericht van Brecht bewerkt door JG...
Wij stonden op een camping in Waimes, dus niet in Spa...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
JG kan als moderator mijn berichten aanpassen. Beetje raar wel, om een vraag in mijn bericht te plakken ipv eronder, zo zie ik die vraag niet verschijnen, want het forum ziet het niet als nieuw bericht.
Hebben we net die hele discussie over moderators weten af te ronden...
Vanmiddag een hele mooie witte GTL op de spaubeeklaan in Geleen.
Sticker van een "zwarte eland" op de achterklep.
En een kindje achterin.
Stonden samen aan het stoplicht.
Vandaag komend vanuit de Piet Klerx in waalwijk en de N261 opdraaiend richting maasroute: een mooie strakke witte 4L/TL met van die dichte achterraampjes (export toch ?)
Ik knipperde nog, maar dat zagen ze niet denk ik
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
op en neer naar en door Groningen gereden dit weekend, en weer terug naar DH.
De eerste vier zag ik pas toen om 11 uur thuis de tv aan ging en tijdens een zinderende achtervolgen van Adriaan en blikke op de boeven een rode tl/Gtl? voorbij kwam...
Vandaag door m'n vriendin gespot in Nijmegen:
een paarse F6 met witte strepen om een uur of 7 op de kruising Heyendaalseweg/Groenewoudseweg. Een gast of een nieuwkomer?
"Hallo, hier de meldkamer...
kan iemand even die camerageile junk in de Kalverstaat ophalen ?"
Mag ik hier ook een gespotte Estafette melden?
Zie op het moment regelmatig de achterkant van een Estafette met daarop een dartsbord in de nieuwste Bavaria reclame voorbij 'schieten'