'T is een witte, met de tekst: "Service après vente" en een oranje/blauwe striping erop
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
In tilburg, ergens in de bomenwijk spotten wij een kersvers ingevoerde F4 met 1108cc (ff door de grille gekeken
), op grijs kenteken.
'T is een witte, met de tekst: "Service après vente" en een oranje/blauwe striping erop
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
-
ms.dageraad
Was laatst in Wytgaard.Daar struikel je dus over de 4tjes,16's en 25's en estafettes. ben je blij als er een ook nog een japanner tussen staat.
in Dronrijp stonden er laatst 8. inclusief mijn eigen. Plus nog 3 bloedmooie rancho's die niet te koop zijn. Snik snotter.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ms.dageraad op 2004-08-20 22:56 ]</font>
in Dronrijp stonden er laatst 8. inclusief mijn eigen. Plus nog 3 bloedmooie rancho's die niet te koop zijn. Snik snotter.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ms.dageraad op 2004-08-20 22:56 ]</font>
-
-Trelleur-
- Bruutmans
- Contacteer:
Een witte f6 op de dr`nolenslaan in sittard,plus minus half tien vanmorgen.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Nope, heb een geel/oranje. Maar het kan die van de pers parking zijn geweest. Was al wat "later" op de avond en niet echt op de velgen gelet. Maar heb natuurlijk wel een fotootje getrokkenOp 2004-08-23 17:37, schreef Tommy:
he schoapke, rij jij een blauwe gtl met alpine velgen, dan was je op televiesie ned 3 tijdens lowlands uitzending, anders iemand anders!
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bruutmans
- Contacteer:
Vanmiddag op de A9 rond een uurtje of 2 een rood gtl-etje,heb geflitst en de luchthoorn eens geknald maar ja wie weet heeft de goede man wel gedacht welke idioot loopt er nu weer te toeten.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?