1. tussen de 5½ en 8 liter op 100
2. Ja, 120 lukt wel.
3. Je krijgt wel respect van mede-weggebruikers van "och kijk nou, die hadden we vroeger ook..."
4. Goede verwarming!
5. misschien te vinden op: http://www.wegcode.be/
Deze staat te koop. Ik heb het telefoonnummer wel ergens liggen.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Op 2004-07-28 19:30, schreef ms.dageraad:
Kachel: Bij -5 en kouder kan je een warme linkervoet wel vergeten. Dan heb ik een dekentje over mijn knieen...
Dan moet je toch eens wat gaatjes gaan dichtpurren in je R4tje Bij mij gaat na 30 min toch echt wel het raampje op een spleet hoor.
Na 30 minuten ben ik meestal al op bestemming en dan is het ook ni meer nodig
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sir lochlander op 2004-07-29 00:45 ]</font>
Op 2004-07-29 00:09, schreef R4F6GTX Automaat:
1. tussen de 5½ en 8 liter op 100
2. Ja, 120 lukt wel.
3. Je krijgt wel respect van mede-weggebruikers van "och kijk nou, die hadden we vroeger ook..."
4. Goede verwarming!
5. misschien te vinden op: http://www.wegcode.be/
Deze staat te koop. Ik heb het telefoonnummer wel ergens liggen.
oiz, men pa vindt het ook een sjiek iddee, , en ie een R4F4 zonder 8erruitjes wilt doe ik nie moeilijk, en ik vind het ook wel leuker zonder, dichtlassen is natuurlijk ook een optie, maar liever toch nie, als ze bestaan zonder ruitjes
is in Frankrijk op zoek gaan een goed iddee??
toch bedankt
Wouter
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sir, Ravel op 2004-07-31 09:55 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sir, Ravel op 2004-07-31 13:04 ]</font>
In Frankrijk gaan zoeken kan wel, maar waarom? Hier zijn er toch ook te vinden? Die blauwe is niet verkeerd hoor. De achterbalken zijn niet rot, wat zeldzaam is. Er is wel iest rottigheid, maar da's allemaal goed te lassen. Maar in Frankrijk zal je iets meer keuze hebben. Er staan er ook nog bij diverse dumps in dn Belzjiek, dan heb je ze zoals die van Moaske, in legergroen en met 1108 motor, schijfremmen etc.
Het leuke aan geen achterruitjes is wel dat ze nooit zullen lekken
Maar wat er verder verkeerd is aan achterruitjes snap ik niet. Als je niet wil dat mensen je spullen achter in de bak zien liggen hang je er toch gewoon gordijntjes voor
onze garagist (renault) ging eens kijken ervoor, maar ie zei dat het moeilijk ging worden.Maar we zien wel, kzou graag tegen het eind van de vakantie hier een 4wieler staan hebben dat zal wel lukken denkikzo.
Ivm die ruitjes, thuis handelen wij in Rozen, naar dat die auto ook beetje zal gebruikt worden voor het vervoer ervan (aanvulling op beuren enzo) zullen daar veel rozen in zitten en het zal niet uitzonderlijk zijn dat ze daar voor 1a2 dagen inzitten, dus als we ruitjes hebben dan word het er misshien nog sneller warm en dan drogen ze uit (als het in blote wortel is) nja, eiglik is da geen reden, maar onze camionette (master) is ook zonder ruiten vann8er en het is daar merkelijk frisser dan onze vorige camionette met ruitjes(alleen maar vann8er), maar zoals ik al zei we zien wel