R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Beetje rot, maar goed om op te knappen. Hij staat te koop, alle drie trouwens. De gelige is een TL, ziet er niet zo jofel meer uit en de blauwe F4 schijnt van '86 maar toch met 845 motor en rommelremmen, dus waarschijnlijk ouder. hier en daar wa rottigheid maar goed op te lappen. Ik zag wel een gat in de bodem maar niet in de balken, maar ik heb er alleen maar vluchtig onderdoor gekeken.
Heej Paul, weet je zo wat die F4 moet doen voor de verkoop ? Kan nog wel een onderdelenmagazijn (al dan niet rijdend) gebruikenOp 2004-07-25 09:45, schreef R4F6GTX Automaat:
...de blauwe F4 schijnt van '86 maar toch met 845 motor en rommelremmen, dus waarschijnlijk ouder. hier en daar wa rottigheid maar goed op te lappen...

Maar als ze alleen de raampjes willen verkopen (als die nog niet rot zijn), dan hebben ze een klant !

Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

-
-
Afgelopen zondag, zo rond een uur of 2: een beige 6, die bij ons voor de deur parkeerde. Hieruit stapten Henk en Wim
Ze kwamen een radiator bij me oppikken, want Henk stond met een lekke op de camping in België. Hoop dat ze weer veilig thuis komen.
Ze kwamen een radiator bij me oppikken, want Henk stond met een lekke op de camping in België. Hoop dat ze weer veilig thuis komen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
-
Zag gister een theunisbloemgelemetzwarteaccenten. stapte peter er uit. (die andere ut fryslan). Stelde mijn kompleet verlopen kleppen even bij, waardoor motor weer redelijk gewoon loopt. blies daarna de genadestoot gas door mijn reeds enigszins lekke uitlaat van de 16. Maar hij reed lekker vond ie.
Zag vandaag om 15.45 een blauwe gtl die net bij het kruispunt met de macvreet wegreed. 30 sec eerder en we hadden kunnen zwaaien.
Zag vandaag om 15.45 een blauwe gtl die net bij het kruispunt met de macvreet wegreed. 30 sec eerder en we hadden kunnen zwaaien.
oant sjen,
PEET
PEET
-
Vandaag rijdend langs het Wilhelminapark in Tilburg, een rode F6 
Overigens gisteravond schoapke uitgezwaaid die met zijn oranje GTL een monstertocht naar Napels gaat ondernemen; zojuist bericht gehad dat ie in Avignon is gearriveerd voor de overnachting

Overigens gisteravond schoapke uitgezwaaid die met zijn oranje GTL een monstertocht naar Napels gaat ondernemen; zojuist bericht gehad dat ie in Avignon is gearriveerd voor de overnachting

Moaske's web-log