rodeo en nieuw
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Onderstel van een rodeo 5 is gewoon een 4/6 platform.
Wat bij Rodeo's nogal eens het geval is is bodemkrokantheid. Zelfde punten als bij de R4.
Verder valt het wel mee, ik heb zelf alleen naar Rodeo 4 tjes gekeken, maar het is vaak veel werk en als er iets kapot gaat aan het "plastic" deel dan moet je lassen (is ABS) Dus niet zo simpel als bij een kano, matje erover harsen en klaar.
Als ik jou was zou ik wat oude forums bekijken ben ik zelf ook een hoop wijzer uit geworden. En niet verliefd worden (mijn fout)
Veel succes!
Wat bij Rodeo's nogal eens het geval is is bodemkrokantheid. Zelfde punten als bij de R4.
Verder valt het wel mee, ik heb zelf alleen naar Rodeo 4 tjes gekeken, maar het is vaak veel werk en als er iets kapot gaat aan het "plastic" deel dan moet je lassen (is ABS) Dus niet zo simpel als bij een kano, matje erover harsen en klaar.
Als ik jou was zou ik wat oude forums bekijken ben ik zelf ook een hoop wijzer uit geworden. En niet verliefd worden (mijn fout)
Veel succes!
Nou rubbadub al deze mensen hebben er geen verstand van ik heb zelf een rodeo en het is zaak om goed naar het chassie te kijken die de zelfde zwakke plekken heeft als de vier achter armen waar de achteras gemonteerd zit en voor en achter in de zij kokers en kijk ook goed naar het polyester voor krakelee of hoe je het ook schrijft nou dat was het wel veel succes en het beste dan maar
niemand er verstand van? ik heb toch al een paar keer voorbij zien komen dat hij op de bodem moet letten, net als bij de 4. sinds wanneer heeft een rodeo vier achterarmen ik dacht dat ie er twee had?Op 2004-06-29 13:28, schreef de dooij:
zaak om goed naar het chassie te kijken die de zelfde zwakke plekken heeft als de vier achter armen waar de achteras gemonteerd zit

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: brecht op 2004-06-29 13:43 ]</font>