Op 2002-04-09 00:15, schreef Folkert:
3.25A klinkt dan weer niet echt veel. 12Volt maal 3.25Ampere = 39Watt, wat dan 39W/25kW*100% = 0.156% van het maximaal door de krukas afgegeven vermogen is...
Ik zou het expiriment doorzetten!
even ter vergelijk: de zeer effeciente centrifugaal compressor van een turbo staat bij een gemiddelde motor zomaar 20kW te verstoken.
Had ik al mijn mening gegeven over de haalbaarheid van 't electro idee?
Haha. Grapjas ben jij Folkert. Allemaal mooie verhaaltjes over vermogen en dergelijke onder een topic met het onderwerp luchtfilters. Maar twee maanden geleden zattie toch wel helemaal dicht. Hebbie zo het motortje laten stikken!!!!
Heeee! Kijk, daar istie! Blij dat te horen. Ik weet ook wel dat vieze luchtfilters vervangen moeten worden, maar ja... dat wil er ook wel eens bij in schieten en dan is het snel van: ach laat maar zitten...
Hey, dat klopt, kort berichtend vanuit Duitsland. Ik ben een weekje thuis geweest. Heb in die week minstens 800 kilometer gereden. En buiten een probleempje met het knipperlicht zonder problemen. De roestplekjes zijn ondertussen ook weggewerkt!! Nu staat ie fijn in de garage te wachten totdat ik weer terugkom over twee maandjes....