Kijk eens in mijn onderschrift Maaike !Dus eigenlijk ben je wel een beetje jaloers op Schoapke's prachtige Effier?![]()
Maaike
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
-
R4F6GTX Automaat
Ja, en nog een veel mooiere ook, mét de 1100 motor er al in, zelfs met raampjes, leuke kleur... Ik denk dat jullie jaloers zijn... beetje wel hé?
Ik zag dat berichtje staan en dacht al, dat klopt niet helemaal. Maar begrijpelijk, na zelf afscheid te hebben moeten nemen van deze mooie auo wil je toch wel hier en daar een beetje opnaaien om te horen dat die wagen toch zooooo mooi was (is)...

Ik zag dat berichtje staan en dacht al, dat klopt niet helemaal. Maar begrijpelijk, na zelf afscheid te hebben moeten nemen van deze mooie auo wil je toch wel hier en daar een beetje opnaaien om te horen dat die wagen toch zooooo mooi was (is)...
Getver Paul en Moaske,
jullie hebben me door
Nee hoor, Moaske, ik had me even vergist; dacht dat je NU een F6 had gekocht..
En ik ben heel blij met mijn GTL! Maar vind een F4 toch wel heel erg mooi....
Maaike
jullie hebben me door
Nee hoor, Moaske, ik had me even vergist; dacht dat je NU een F6 had gekocht..
En ik ben heel blij met mijn GTL! Maar vind een F4 toch wel heel erg mooi....
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
-
shadowplay
vanmiddag bij de gamma in alkmaar een Bordeaux rode gtl met club sticker
kenteken JX-95-ZK, zwaaien toeteren en tot de volgende ontmoeting.
Was zelf met de Hyundai gtl met club sticker
kenteken JX-95-ZK, zwaaien toeteren en tot de volgende ontmoeting.
Was zelf met de Hyundai gtl met club sticker
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
-
Esther-VL
gisteren ergens van antwerpen naar Breda, een zwarte
(G)TL in de richting van antwerpen met franse nummerplaat.
verder nog 5 viertjes gezien in Nijmegen; in één tuin zelfs, waarvan een geheel was gevuld met open-haard hout....
en in Gaanderen een blauwe GTL, zonder voorbumper... En in datzelfde dorp nog een stuk of 15 bij een garage...
vandaag dan een blauw metallic TL in Gent, zonder versnellingspook
en later op de ring in gent een beige F4.
verder nog 5 viertjes gezien in Nijmegen; in één tuin zelfs, waarvan een geheel was gevuld met open-haard hout....
en in Gaanderen een blauwe GTL, zonder voorbumper... En in datzelfde dorp nog een stuk of 15 bij een garage...
vandaag dan een blauw metallic TL in Gent, zonder versnellingspook
Dan ben je langs Wind Classics gekomen: de bekende (te dure) R4 handelaar. Hij heeft wel alles in dat magazijntje van 'mOp 2004-05-14 23:31, schreef Tom:
...Gaanderen... En in datzelfde dorp nog een stuk of 15 bij een garage...
Moaske's web-log
- Renault Classique
-
R4F6GTX Automaat