R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Renault Classique
gisteren en ook al eerder deze week.
In Brugge (B) een beige GTL op de koningin elisabethlaan; een rode TL in de buurt van St Kruis-Brugge, een witte L, zonder achterzijruitjes 'ergens' in een straat daar, en dan nog altijd dat wrak onder de brug van het kanaal naar Zeebrugge. Die wagen staat daar gewoon te verkommeren. niet op slot, zonder contactslot.
en laatst nog in Middelburg een beige GTL met een mevrouw erin op de parking van de Konmar (of was het Super de Boer) aan Veerse Weg.
In Brugge (B) een beige GTL op de koningin elisabethlaan; een rode TL in de buurt van St Kruis-Brugge, een witte L, zonder achterzijruitjes 'ergens' in een straat daar, en dan nog altijd dat wrak onder de brug van het kanaal naar Zeebrugge. Die wagen staat daar gewoon te verkommeren. niet op slot, zonder contactslot.
en laatst nog in Middelburg een beige GTL met een mevrouw erin op de parking van de Konmar (of was het Super de Boer) aan Veerse Weg.
Als je met de trein van Breda naar Tilburg rijdt is er aan de linkerkant een garage (net buiten het station, na de oranjeboomfabriek) waar een dofrode staat, wil niemand in Breda een r4 van de garage?? 
laatst vlakbij Koudekerke (Zeeland) een lichtblauwe tegengekomen, ik zwaaide enthousiast en de man zwaaide blij terug. Dat was wel erg leuk achteraf want ik had even niet door dat ik niet in een r4 reed
die man snapte het toch!!

laatst vlakbij Koudekerke (Zeeland) een lichtblauwe tegengekomen, ik zwaaide enthousiast en de man zwaaide blij terug. Dat was wel erg leuk achteraf want ik had even niet door dat ik niet in een r4 reed

-
vandaag drie R4's gespot, maar ik denk dat het er eigenlijk maar twee zijn...
de eerste op de A2 thv tankstation 'De Lucht'. Dit was een mokka-kleurige GTL.
Dan later op de A348 van Arnhem naar Doesburg op de tegengestelde rijbaan een witte GTL met clubsticker.
En dan nog later toen ik weer terug op weg naar huis was, op de A12 of A15 (dat ben ik vergeten) diezelfde witte GTL (tenminste dat denk ik.)
de eerste op de A2 thv tankstation 'De Lucht'. Dit was een mokka-kleurige GTL.
Dan later op de A348 van Arnhem naar Doesburg op de tegengestelde rijbaan een witte GTL met clubsticker.
En dan nog later toen ik weer terug op weg naar huis was, op de A12 of A15 (dat ben ik vergeten) diezelfde witte GTL (tenminste dat denk ik.)
-
Afgelopen vrijdagavond toen ik naar Scheveningen reed kwam er een blauwe R4 GTL aangereden (vanaf richting Scheveningen) en een franse oranje met witte vlakken op de achterdeur stond geparkeerd
Ik zwaaide, maar het kwartje viel niet, want ik reed met de Alfa 
Oja gisteren kwam een bijna dezelfde tegen als de mijne!

Oja gisteren kwam een bijna dezelfde tegen als de mijne!
-
- cees en jantine