hmm
was van de week even nieuwe boxjes in de r4 aan het zetten, dacht ik laat ik eens onder de auto kijken, ik lag daar toch op mn knieen. en ja hoor we hebben een afwateringsgaatje erbij.
ik dus aan de binnenkant bij de bijrijdersstoel alvast wat tectyl weggehaald en spontaan werd het gaatje nog groter ook.
nu is alleen mijn vraag wat is het makkelijkste van binnenuit lassen of ondervandaan??
ook het stuk waar het schuine gedeelte bij het voeteneind aan de bodem vast zit(precies de naad eigenlijk) is aan het roesten.
dus wie heeft er goede ideeen, of in ieder geval hoe doen de meeste mensen dit fixen?
alvast bedankt
cees
bodem
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- cees en jantine
-
Als het effe kan las ik altijd van boven, dat is tien keer makkelijker dan van beneden, tenzij je de auto op z'n Pauls op de kant gooit. Je koopt wat 1 of 2 mm plaat, knippen of decoupeerzagen en lassen maar. Het verrotte gat zo groot mogelijk maken voor je begint, want als je daar zuinig mee doet heb je grote kans dat je later nog een plaatje kunt knippen omdat je er giga gaten in brandt.
Lekker nasoppen aan beide kanten met Owatrol en bitumen of iets dergelijks, anders kun je het over 2 jaar weer doen.
Lekker nasoppen aan beide kanten met Owatrol en bitumen of iets dergelijks, anders kun je het over 2 jaar weer doen.
- cees en jantine
heb wel het geluk dat ik plaat niet hoef te kopen, mn vader werkt bij een staalfabriek en daar komt nog wel eens schroot van een autofabriek voorbij en daar zitten best nog mooie stukje plaat bij(van bijvoorbeeld uit gestanste ramen enzo.
ik had al het idee dat boven vandaan makkelijker was.
bedankt in ieder geval.
groet
cees
ik had al het idee dat boven vandaan makkelijker was.
bedankt in ieder geval.
groet
cees