R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
zojuist nog, een (mij onbekende) rode tl stak het kruispunt over terwijl ik stond te wachten voor het stoplicht. Geen nummerplaat of clubsticker kunnen zien door die lelijke *p*l movano bus die ernaast reed. 
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bauke op 2004-03-19 15:36 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bauke op 2004-03-19 15:36 ]</font>
Juist daarom! Ik vond mezelf dus even een oplettende filmkijker.Op 2004-03-19 16:18, schreef Anonymous:
Ron,
In een filmscene die speelt in 1958 hoort geen R4 voor te komen, daar deze pas in 1961 in productie is genomen!...
Ik maak er sowieso een sport van om films te dateren adhv de rondrijdende auto's.
Maar over die bewuste scene, het jaartal het nog niet z'n fade-out gehad of die 4 reed al in cq uit beeld. Dat maakte het nu juist zo leuk.
Laatst nog bij Peter R. de Vries. Reconstructie van een misdrijf in de 70'er jaren. Mooie DAF en VW-bus in beeld, en in de spiegeling van de ruiten zag je de contouren van tientallen jap's Mazda's en andersoortig nieuwerwetsch blik. Het blijft leuk.
-
-
-
Nooit die strepen in de lucht gezien van een vliegtuig in zulke films? Die Engelsen doen dat expres, ook van dat polshorloge, maar meestal is het echt niet de bedoeling. En in die film van "Een brug te ver" zie je ergens een kruispunt met stoplichten.Maar ja, je ziet in een Romeinenfilm ook wel eens een acteur met een polshorloge.
Een oplettend meelezende gastgebruiker van dit forum.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Als je g0lf typt (met een o), komt er schijt golf.
Als je n1ssan typt (met een i) komt er jap.
Dat is die automatische tekstmutatie. Dat van n1ssan is volgens mij pas recent. Zelfs zo recent dat ik meen dat het vlák na mijn post is ingesteld. Want, er staat jap's, en ik typ nooit jap's of n1ssan's, en de tekstmutator maakt er zelf ook geen jap's van. Dus : iemand loopt met mijn tekst te kloten, of heeft twee varianten van n1ssans geprobeerd, en er eentje gewist.
Als je n1ssan typt (met een i) komt er jap.
Dat is die automatische tekstmutatie. Dat van n1ssan is volgens mij pas recent. Zelfs zo recent dat ik meen dat het vlák na mijn post is ingesteld. Want, er staat jap's, en ik typ nooit jap's of n1ssan's, en de tekstmutator maakt er zelf ook geen jap's van. Dus : iemand loopt met mijn tekst te kloten, of heeft twee varianten van n1ssans geprobeerd, en er eentje gewist.
-