9-maart gespot in apeldoorn om ongeveer kwart over 11/half 12 een beige 4 met allerlei "spiegeltjes of iets dergelijks" op de deur reed te hard om het kenteken te lezen en zat zelf niet in een 4 maar in de m*rc*d*s vant werk.
verkaatje is nu eigenlijk VIERkaatje....;pompidompidom tijgertje!!!!)
Ja, dat dacht ik ook. Gisteren zag ik een andere R4 rijden, kwam me zomaar tegemoet. Ik met de lampen knipperen en zwaaien, wijst die kerel met zijn onsympatieke snuit op zijn voorhoofd...
zat geen clubsticker op.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gespot in de VARA gids van de komende week (20 t/m 26 maart) met Boudewijn de Groot op de voorkant voor wie dit interesseert: op pagina 29 linksbovenin een prachtige lichtblauwe TL....
R4 revives!
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Ja, en dat is ook wel te merken aan de prijzen. Ik ben het voor de gein eens gaan vergelijken met die van kevers en 2cv's en dat loopt elkaar niet zo gek veel mis. Alhoewel ik moet zeggen dat een doorsnee kever cabrio in goede staat toch al wel snel de prijs heeft die een zeer zeldzame r4 uitvoering heeft zoals een jp4 oid.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------