garage in of nabij amsterdam
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Hallo vierfanaten.
Ik mag dan wel nu de trotse eigenaar zijn van mijn mooie blauwe gtl waarin ik ook getrouwd ben. Maar deze heeft nu wel nieuwe koppelingsplaten nodig en een nieuwe uitlaat ende thermostaat is wat mee aan de hand en een nieuwe fusee kogel is ook nodig en dan moet hij nog gekeurd.
Dus mijn vraag is nu: weet iemand een goede garage in of nabij Amsterdam??? Ik ging altijd naar Ijmuiden maar Jacques werkt niet meer aan de vier. Dus ik ben op zoek nar een alternatief.
Iemand suggesties???
Zal even kijken of ik nog een mooie afbeelding kan toevoegen aan dit geheel maar weet niet of dit lukt.
.....................mmmmmmm......
dat gaat mij niet lukken.
Ik mag dan wel nu de trotse eigenaar zijn van mijn mooie blauwe gtl waarin ik ook getrouwd ben. Maar deze heeft nu wel nieuwe koppelingsplaten nodig en een nieuwe uitlaat ende thermostaat is wat mee aan de hand en een nieuwe fusee kogel is ook nodig en dan moet hij nog gekeurd.
Dus mijn vraag is nu: weet iemand een goede garage in of nabij Amsterdam??? Ik ging altijd naar Ijmuiden maar Jacques werkt niet meer aan de vier. Dus ik ben op zoek nar een alternatief.
Iemand suggesties???
Zal even kijken of ik nog een mooie afbeelding kan toevoegen aan dit geheel maar weet niet of dit lukt.
.....................mmmmmmm......
dat gaat mij niet lukken.
Je hebt deze vraag al eerder gesteld op dit forum en toen heb ik ook al gesuggereerd dat je eens in Maassluis bij Gordini zou moeten gaan kijken.
Of kijk zelf even wat er scheelt dan kunnen wij je wellicht vertellen wat je er _zelf_ aan kunt doen. Wel zo goedkoop.
Of kijk zelf even wat er scheelt dan kunnen wij je wellicht vertellen wat je er _zelf_ aan kunt doen. Wel zo goedkoop.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
-
-
Kom ik even terug op de gargage Schnabel.
Ik zou indmiddels na de 2e ervaring met deze garage (aardige mensen daar niets op aan te merken) deze niet meer aanraden. Ze hebben nu mijn viertje al anderhalve week. Achter nieuwe remmen nodig. Er werd mij beloofd dat hij vandaag klaar zou zijn. Maar nee hoor. Ze kwamen er vandaag pas achter dat er een onderdeel niet klopte. Dat zi je toch direkt als je het in elkaar zet of heb ik dat mis.
Weet wel dat dit de laatste keer is dat ik hem daar heen heb gebracht.
kan ik mooi een dag later op vakantie.
Ik zou indmiddels na de 2e ervaring met deze garage (aardige mensen daar niets op aan te merken) deze niet meer aanraden. Ze hebben nu mijn viertje al anderhalve week. Achter nieuwe remmen nodig. Er werd mij beloofd dat hij vandaag klaar zou zijn. Maar nee hoor. Ze kwamen er vandaag pas achter dat er een onderdeel niet klopte. Dat zi je toch direkt als je het in elkaar zet of heb ik dat mis.
Weet wel dat dit de laatste keer is dat ik hem daar heen heb gebracht.
kan ik mooi een dag later op vakantie.

-
Tja, ik kan eerlijk gezegd zo'n garage nog begrijpen ook. Die remschoenen komen niet dagelijks voor, bestelfoutje is zo gemaakt. En als ze een veertje of zo'n oogje met een plaatje erachter moeten hebben omdattie te erg verrot is, dan zit dat weer in een apart te bestellen zakje. Ik bestelde zo'n zakje veertjes etc bij Brezan, goede merk (Girling), goed bouwjaar, kost 26 Euro (belachelijk) kom ik thuis, past het voor geen meter. Toen heb ik zelf maar zo'n plaatje met oogje gesoldeerd. En laatst bij Wind vond Ruud nog zo'n zakje, en veertjes had hij ook niet meer nieuw. Dus ja, het kan gebeuren, het spul wordt een dagje ouder.
Okee dat van dat onderdeeltje okee. Maar je ziet toch bij het in elkaar zetten dat er iets niet klopt. Ze moesten op de computer uitzoeken welke onderdelen er nou op zaten. Tenminste zo kwam het bij mij over.
Verder toen ik hem eindelijk terug had. Ging hij niet harder dan 80/90 terwijl hij voorheen toch echt de 120 haalde. Na toen had ik het helemaal gehad. Uitlaat maakt een ploffend geluid, dus ik denk dat ze hem gewoon niet goed hebben afgesteld.
Verder toen ik hem eindelijk terug had. Ging hij niet harder dan 80/90 terwijl hij voorheen toch echt de 120 haalde. Na toen had ik het helemaal gehad. Uitlaat maakt een ploffend geluid, dus ik denk dat ze hem gewoon niet goed hebben afgesteld.
-
- Contacteer:
Kijk eens of ze de ontsteking/verdeler wel vast gezet hebben.
Dat is het gevorkte plaatje onder je verdelerkap.
Deze wordt toch nog wel eens vergeten vast te zetten na het afstellen.
Als je wilt kan ik je ontsteking ook wel even voor je op tijd zetten.
Woon in Sloten (vlak bij mc drive a4)
Michiel
Dat is het gevorkte plaatje onder je verdelerkap.
Deze wordt toch nog wel eens vergeten vast te zetten na het afstellen.
Als je wilt kan ik je ontsteking ook wel even voor je op tijd zetten.
Woon in Sloten (vlak bij mc drive a4)
Michiel
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.