OK 2 dan, varieert een beetje per merk motor en uitvoering. Bij de renault motoren zijn het er inderdaad maar twee. Bij een fiat panda 3 en bij peugeot motoren ook.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
2, 4, 6 of 12 boutjes. maakt me niks uit dat gaat altijd los. Ik heb er alleen een hekel aan als er veertjes en afstelnippeltjes om mijn oren springen. Bedankt nog maals voor de wijze lessen.
dat verhaal klopt dus wel he , benzine condenseert tegen de wanden bij koude motor , daarom kan je bij gas ook direct goed stationair laten lopen zonder choke
Ik ben het er mee eens dat folkert de plank een beetje misslaat met het cilinderwanden verhaal.
Jammer. Zegt meer over jou dan over mij.
Nou, nou! Ik ben gewoon een andere mening toegedaan en doe mijn best die mening toe te lichten. Dat jij je dan gelijk op je pik getrapt voelt zegt wel degelijk iets over jou. Discussieer dan gewoon met argumenten en leg uit waarom ik ongelijk zou hebben. Dan heeft de rest er ook nog wat aan.
Wat mij betreft even goede vrienden hoor.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: an3s op 2004-02-22 22:02 ]</font>
Ik natuurlijk nooit kwaad. Alleen is het zo ongeveer mijn werk om uit te frutselen hoeveel benzine er bij een koude motor te veel geinjecteerd wordt, zodanig dat ik dat op LPG niet moet injecteren...
Excuus natuurlijk voor de minder nette opmerking...
Ik ben ook de eerste om toe te geven dat Folkert een ietwat meer relevante opleiding heeft genoten en wat ervaring met (benzine) motoren betreft echt wel een flink stuk boven mij uitstijgt. Wat dat betreft zul je ook wel gelijk hebben Folkert, alleen zie ik het nog niet.
Weet je wat? Volgende meeting breng ik een krat bier mee en dan ga jij het mij even haarfijn uitleggen, goed?
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.