Kun je een v snaar van een R5 gebruiken en heeft iemand een idee wat je kwijt bent hiervoor??
groeten rogier
V snaar
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
als het gaat over de zelfde motor als ingebouwd in de R4 (850cc of 1100cc ...) dan moet dat zeker kunnen. Op de riem vind je trouwens de noodzakelijke gegevens (nummers die staan voor lengte en breedte...).
Kostprijs: weet ik niet meer precies, maar voor 10€ zal ik er niet ver naastzitten denk ik.
Kostprijs: weet ik niet meer precies, maar voor 10€ zal ik er niet ver naastzitten denk ik.
Zelf een keer de v-snaar vervangen en een keer door de ANWB. Het bedrag van 10 euro betaalde ik ook bij de ANWB.
Volgens mij kun je het beste naar de Brezan of zoiets gaan. Even je kenteken zeggen en ze kijken welk type snaar je nodig hebt.
Het vervangen (ik heb een 850) gaat heel makkelijk.
De v-snaar spanner losser zetten. Snaar van het wieltje halen en dan voorzichtig om de bladen van de "proppelor" halen.
Of als je lid bent van de ANWB, snaar achterin leggen. Buiten je stad rijden, bellen en vriendelijk vragen of zij hem erom heen leggen.
Succes
Volgens mij kun je het beste naar de Brezan of zoiets gaan. Even je kenteken zeggen en ze kijken welk type snaar je nodig hebt.
Het vervangen (ik heb een 850) gaat heel makkelijk.
De v-snaar spanner losser zetten. Snaar van het wieltje halen en dan voorzichtig om de bladen van de "proppelor" halen.
Of als je lid bent van de ANWB, snaar achterin leggen. Buiten je stad rijden, bellen en vriendelijk vragen of zij hem erom heen leggen.
Succes
Mooie rode R4L uit 1985 met twee kinderzitjes.