he das goed nieuws, de bande man wilde mij al een veel duurdere maat verkopen 175/65, die zijn natuurlijk weer uitzonderlijk. Maar wanneer 185/60 erop gaat, dan pak ik die natuurlijk.
trouwens met spoorverbreden moet je wel opletten. Mag niet meer dan 30mm buiten de wilkassen komen. Dat staat in het verkeerstregelement ofzo.
Die velgen op marktplaats van 119 zou ik meteen kopen! Das echt niet te duur, inc. wielemoeren EN orginele kapjes. DOEN!
jajaja
ik heb velgen!
die schoepjes van marktplaats en voor een hele mooie prijs, hij moest er erg snel vanaf.
kan ze alleen pas na onze vakantie ophalen, maar toch.
ben na al blij
cees
wat is nu de goede maat voor banden, ze hoeven niet te breed, lijkt me alleen maar minder met nat wegdek,
165 breed of 175, en het moet natuurlijk betaalbaar blijven
alvast bedankt
cees
maar nu dus inderdaad even terug naar het onderwerp: als je TE brede banden pakt, heb je bij regenweer een heel sterk verhoogde kans op aquaplaning (zwemmende auto, zeg maar)
Persoonlijk vind ik een optimale breedte in de sfeer van 165/65 of 175/60 zitten, daaronder kun je minder hard de hoek om, daarboven ga je dus heel erg snel zwemmen, omdat de neerwaartse kracht van 700 kilo nou ook niet al te veel voorstelt.
Sterkte met de beslissing!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Alpine-Ad op 2004-01-29 21:05 ]</font>