Ik heb al meerdere malen R4-tjes (ook die GTL van an3s) gezien die verstralers in de grille hadden ingebouwd. Tussen de koplampen in. Ik heb nu verstralers op het dak staan, en ik heb daar veel profijt van.
Maar mijn vraag is: als ik die verstralers in de grille plaats, levert dat geen koelproblemen op? Ik heb namelijk een motorkap die niet van die extra sleuven onder de grille heeft. En goede koeling is toch belangrijker dan extra licht.
Wat is wijsheid?!
"Hallo, hier de meldkamer...
kan iemand even die camerageile junk in de Kalverstaat ophalen ?"
Tsja, die van mij heeft wel van die extra sleuven. Maar met een gewone 1100 motor zul je in nederland niet gauw problemen krijgen. Misschien als je op vakantie gaat naar (sub)tropische oorden.
Bovendien zitten die verstralers zover opzij dat ze niet echt voor de radiator zitten maar ernaast. Een deel van de motorkap achter de grill is ervoor weggesneden.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Jij hebt geen extra sleuven in de motorkap onder je gril????
Weet je dat heel zeker? Of zit er misschien gewoon een nummerbord voor (zoals bij de meeste)
Ik heb dat ook niet. Dat is bij alle 845 blokken dacht ik. Misschien zelfs ook bij de blokkies daarvoor. R4tl heeft het ook niet standaard. Die van Davidof niet altans (hoewel die niet meer standaard is)
Nee, die sleuven zitten er echt niet. Maar een stukje motorkap wegzagen is natuurlijk niet zo'n gek idee. Is denk ik ook makkelijker met de bekabeling.
Bedankt voor de reacties.
"Hallo, hier de meldkamer...
kan iemand even die camerageile junk in de Kalverstaat ophalen ?"
Op 2003-11-19 14:13, schreef Jan-San:
Ik heb dat ook niet. Dat is bij alle 845 blokken dacht ik. Misschien zelfs ook bij de blokkies daarvoor. R4tl heeft het ook niet standaard. Die van Davidof niet altans (hoewel die niet meer standaard is)
Die klep die je bij mij weg wil joepen heeft het wel...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Sja... da's idd nog steeds een vreemd verschijnsel, die sleuven onderin. Met de motor heeft het niets te maken (ik heb twee GTLletjes en een F6 gehad zonder sleuven), met het bouwjaar volgens mij ook niet... Zal ik er een nieuw topic over schrijven of gaan we lekker off-topic? Nah... lijkt me niet handig, ik zet het wel bij 'Diversen' ok?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Ik heb begrepen dat die sleuven aanvankelijk op een bepaald type 4 zaten in een bepaald bouwjaar, en dat daarna vaak een losse nieuwe motorkap (of imitatiemotorkap!) met die sleuven aan je geleverd werd. Geen idee of dat klopt.
Met de mij bekende feiten klopt het aardig.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2003-11-20 23:33 ]</font>