lengte remleidingen
Moderators: Rik H., trompjohan, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Rik H., trompjohan, Nando
geloof me, het is echt niet rendabel ze zelf te maken. is bovendien erg lastig heb ik zelf ondervonden. Koop gewoon fijn zo'n setje nieuwe leidingen, die zijn verkoperd, verzinkt en gecoat en voldoen daarmee in tegenstellingen tot de koperen versies in alle gevallen aan de apk eisen. Werkelijk elk stukje zit erbij inclusief de nippels en die zitten er dus al aan. Is gewoon een kwestie van oude leidingen loshalen, nieuwe erop en afvullen maar. Dan nog ff met tectyl bewerken en klaar is kees.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
-
Willem de Zwijger
[quote]
Op 2003-11-11 17:27, schreef Da-Goof:
geloof me, het is echt niet rendabel ze zelf te maken. is bovendien erg lastig heb ik zelf ondervonden. Koop gewoon fijn zo'n setje nieuwe leidingen, die zijn verkoperd, verzinkt en gecoat en voldoen daarmee in tegenstellingen tot de koperen versies in alle gevallen aan de apk eisen. Werkelijk elk stukje zit erbij inclusief de nippels en die zitten er dus al aan. Is gewoon een kwestie van oude leidingen loshalen, nieuwe erop en afvullen maar. Dan nog ff met tectyl bewerken en klaar is kees.
Sinds wanneer voldoen koperen leidingen niet aan de APK eisen?
Enne zelf maken is niet zo moeilijk. Als je het gereedschap maar hebt om de koppelingen te maken. Alleen het netjes buigen vergt enige handigheid. Voor de lengte meet je toch gewoon de oude remleiding. Touwtje erlangs leggen en dan lengte van het touwtje meten, simpel
Op 2003-11-11 17:27, schreef Da-Goof:
Sinds wanneer voldoen koperen leidingen niet aan de APK eisen?
Enne zelf maken is niet zo moeilijk. Als je het gereedschap maar hebt om de koppelingen te maken. Alleen het netjes buigen vergt enige handigheid. Voor de lengte meet je toch gewoon de oude remleiding. Touwtje erlangs leggen en dan lengte van het touwtje meten, simpel
-
Gast
plakkie kaas? Naar zijn prijzen te oordelen kan hij elke dag royaal naar de Chinees!Op 2003-11-20 11:49, schreef Willem de Zwijger:
Ik denk dat Ruud Wind die maten uit zijn hoofd kent. Bellen met Wind Classics te Gaanderen, misschien wil hij ze geven. Zeker als je ook nog eens iets bij hem koopt, heeftie weer een plakje kaas op zijn boterham.
R4F16 Alpine vliegt prima!