'krijsende' ventilator
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Probleempje: als ik 's ochtends mijn auto lekker warm wil krijgen en daarom de ventilator aanzet, wil het nog wel eens gebeuren dat hij gaat 'krijsen'. De eerste keer reed ik bijna van de weg van schrik, nu weet ik dat ik hem dan even uit moet zetten en weer aan moet doen. Heeft iemand een permanente oplossing voor dit probleem?
Bekend probleem met een bekende oplossing. Verkoop dat ding elke keer als ie het doet een kneiter van een mep. Werkt bij dieren ook erg goed als ze iets fout doen overigens, maar of er verband is...?
Of er echte definitieve oplossingen bestaan weet ik eigenlijk niet.
Of er echte definitieve oplossingen bestaan weet ik eigenlijk niet.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
- Voormalig Steunpunt NO
Bekend probleem.
Aanzetten en krijsen komt vaak voor bij koude.
Wordt de auto warmer, dan is het krijsen ook over.
De beste oplossing is de kachel vervangen.
Ik heb een aantal warme en "stille" kachels op voorraad
Kosten 20 Euro per stuk
Harry Velthuis Steunpunt NO 0591 618696
Aanzetten en krijsen komt vaak voor bij koude.
Wordt de auto warmer, dan is het krijsen ook over.
De beste oplossing is de kachel vervangen.
Ik heb een aantal warme en "stille" kachels op voorraad
Kosten 20 Euro per stuk
Harry Velthuis Steunpunt NO 0591 618696
Geen volgers, wel vrienden.
- koningozzo
- Contacteer:
- koningozzo
- Contacteer:
Ik heb bij koud weer ook zo'n krijsende ventilator en weet al precies waar ik (voorzichtig) op moet rammen.
Maarrr...
Ik wil binnenkort een nieuwe radio + speakers in mijn console in gaan bouwen.
Deze console zit trouwens met popnagels vast. Is dit normaal?
Ik moet die hele console toch loshalen en nou vraag ik me af of ik dan gelijk de ventilator kan smeren.
Wie weet meer?
Maarrr...
Ik wil binnenkort een nieuwe radio + speakers in mijn console in gaan bouwen.
Deze console zit trouwens met popnagels vast. Is dit normaal?
Ik moet die hele console toch loshalen en nou vraag ik me af of ik dan gelijk de ventilator kan smeren.
Wie weet meer?
Als de console los is moet je nog steeds je dashboard loshalen om vervolgens weer je kachelbehuizing los te kunnen maken. Echt veel verder ben je met een losse console dus nog niet.
De kachelbehuizing zit vast aan je schutbord (ik geloof slechts 2 plaatschroeven), je dasboard zit daar over heen gemonteerd. (met 3 schroeven bovenaan). Als de dashboard er echt af gaat moet ook het plastic om je stuur en het tellerhuis los. Dat is lastiger, maar voor je kachel moet ie alleen maar ff los van het schutbord Als je het netjes doet en goed kijkt voor je te hard trekt is het allemaal niet zo veel werk.
Die console hoort trouwens met twee boutjes en moertjes vast te zitten. Misschien dat je dat gelijk in ere kan herstellen als hij er toch af is?
De kachelbehuizing zit vast aan je schutbord (ik geloof slechts 2 plaatschroeven), je dasboard zit daar over heen gemonteerd. (met 3 schroeven bovenaan). Als de dashboard er echt af gaat moet ook het plastic om je stuur en het tellerhuis los. Dat is lastiger, maar voor je kachel moet ie alleen maar ff los van het schutbord Als je het netjes doet en goed kijkt voor je te hard trekt is het allemaal niet zo veel werk.
Die console hoort trouwens met twee boutjes en moertjes vast te zitten. Misschien dat je dat gelijk in ere kan herstellen als hij er toch af is?